1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Zelfde naam???

1
datum 26-08-12 21:02
startpost
Verwijderde gebruiker
Ik ging net even kijken bij de gedichten die ingezonden zijn voor de gedichtenwedstrijd zie ik mijn naam staan bij een gedicht dat ik niet ken. Nu blijkt er nog iemand Pien te heten! Dat vind ik niet echt leuk want mensen moeten mijn gedichten kunnen koppelen aan mijn naam en andersom. Dat kan toch niet, twee dezelfde namen op deze site??

groet van Pien
datum 26-08-12 23:06
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Hallo Pien. Ik kan begrijpen dat je dat niet zo leuk vind. Ik heb dat gedicht ook gelezen en ik dacht inderdaad dat het van jou was. Maar die andere Pien was al in 2010 lid geworden van 1001 gedichten dus daar kan ze niet zoveel aan doen dat jullie dezelfde naam gebruiken. Misschien kan een van jullie een tekentje bij de naam zetten zodat de ander weet wie het is. Groetjes Caroline
datum 26-08-12 23:38
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Dank je wel voor je reactie Caroline. Ik hoop ook eigenlijk dat er iemand van deze site even reageert op mijn vraag. Besto of Matthijs of zo. Ik heb ook gezien dat die andere Pien er al langer op zit dus dan had ik een andere naam aan moeten nemen. Maar ja als ik niet weet dat er al een Pien is?

groet van Pien
datum 26-08-12 23:55
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Ja inderdaad, dan kun je dat ook niet weten. Groetjes Caroline
datum 27-08-12 08:48
reactie 4
DJolien
Pien, heeft een van hen =waar jij Fatra1 hebt staan. Heeft zij daar Pien staan? Of alleen als je verder klikt.. zie je dan bij beide Pien? En inderdaad een Tekentje kan handig wezen. Maar.... je kunt ook pech hebben, dat er nog een Pien aanwezig is, als dat jullie namen zijn.
datum 27-08-12 09:45
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Hai Jolien, Carolien en anderen die in mijn gedichten geinteresseerd zijn mijn naam vanaf heden is "Pien". Dit dus omdat er nog iemand is met mijn naam en ik dat gewoon niet leuk vind. Zij was er eerder dus ik heb mijn naam daarom een heel klein beetje aangepast. Het is ook meteen veranderd bij mijn ingestuurde gedichten, dus geen centje pijn.

groetjes van "Pien"
datum 27-08-12 11:30
reactie 6
besto
Het klopt inderdaad dat de weergavenaam op de website gelijk kan zijn, echter een gebruikersnaam kan dit niet, hierdoor is vaak wel te zien wie het is.
datum 28-08-12 10:46
reactie 7
Verwijderde gebruiker
Inderdaad kunnen namen - ook bij het uitgeven van je boek of deelnemen aan een bundel - verwarrend zijn. Dat heb ik ook bij de hand gehad met mijn bundel. Er was al een Henk Post 'in de markt' onder die naam. Ik kom mijn boek tegen in de shop van Bruna als Hans Post.
Ik ga mijn naam aanpassen als het weer tot uitgeven zal komen .

Henk
datum 28-08-12 18:16
reactie 8
Verwijderde gebruiker
Dat is toch raar Henk dat je naam veranderd is terwijl je daar niet van weet? Heel merkwaardig. Je zou toch denken dat de uitgeverij wel weet welke namen er in omloop zijn? Of vraag ik nu teveel?

groet van "Pien"
datum 29-08-12 11:20
reactie 9
Verwijderde gebruiker
Nee hoor, je vraagt niet teveel. Ik vond dat ook raar. In andere shops van uitgevers en boekverkopers ben ik terechtgekomen bij de 'andere' Henk Post. Dat moet dan maar. Ik heb net nog even gekeken in de shop van Bruna onder kindergedichten maar er is niets veranderd.
Ik sta in de webshop van Bruna onder Hans Post
Naar boven

1

Reageren op: Zelfde naam???

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.