Gedichten check: Geef je mening ! :)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
Ik heb een gedicht geschreven, maar ik zou graag jullie mening eens horen.. Het gaat over mijn mama die kanker heeft gehad een 6tal jaar geleden, maar nu voelen wij als gezin er nog de gevolgen van.. Ik weet niet of het gedicht echt duidelijk is, dat is aan jullie om mij dat te vertellen, dankjewel En als jullie een titel weten.. mag je ook gerust zeggen want ik heb echt geen idee.. Perfecte onvolmaaktheden herkenbare lotgenoten iedereen wel eens gebeden voor herstel en gezondheid schijnbaar gelukkig naslepende dingen klagend meeslepend het hele leven door onmiskenbaar lastig protesterende ik langdurige, korte ruzies beschamend onaccepteerbaar toegeeflijk medelijden voorzichtig aan gedacht vluchtige boosheid weg plaats voor bezorgdheid Liefs Melissa |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi gedicht en ook duidelijk |
| reactie 2
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Hallo Melissa, Het gedicht gaat duidelijk over iemand die erg ziek is en dat de directe omgeving van de zieke meeleeft. Het is logisch dat zo'n ingrijpende ziekte zulke grote gevolgen heeft. Het is voor mij echt herkenbaar en je hebt het goed verwoord. Een mogelijke titel is bv. 'De nasleep' of 'Samen leven'. Groet Huib |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
heel mooi! liefsx |
| reactie 4
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
Dankjulliewel voor de reacties, ik was er niet helemaal zeker over.. Ook merci voor de titel, Huib, daar had ik nog niet aan gedacht maar ze passen beide wel bij het gedicht! Liefss |
| Naar boven | |