1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Nieuws: Gedichtenwedstrijd & Priveberichten

datum 23-08-12 12:20
startpost
besto
avatar Berichten: 524
Hoi iedereen!

Zojuist zijn er 2 nieuwe opties online gegaan. Zo is er gestart met een gedichtenwedstrijd en kunnen er nu privéberichten worden verstuurd.

Gedichtendwedstrijd
Meer info hierover is te lezen op: www.1001gedichten.nl/gedichtenwedstrijd/

Priveberichten
Het wordt nu makkelijker om met andere leden te communiceren, bij elk profiel en forumbericht staat een link om direct een berichtje naar een ander lid te sturen. De mogelijkheid tot het versturen van een e-mail via het profiel is hiermee vervallen.

Vragen, opmerkingen en verbeteringen mogen jullie melden in dit topic, dan zullen we hier naar kijken!

Groeten,

Matthijs

Oja: Omdat we bovenaan te weinig ruimte hadden met het menu is deze weer naar de linkerkant verhuist.
datum 23-08-12 14:46
reactie 1
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 379
een leuk idee!!
datum 23-08-12 17:37
reactie 2
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 94
Hallo Matthijs, nog even ter aanvulling op de spelregels van de gedichtenwedstrijd, jullie zijn vergeten te zetten dat het maximum aantal in te sturen gedichten drie is. Dat lijkt me toch wel handig om dat er alsnog even in te zetten. Want dan kun je erover nadenken welke gedichten je instuurt, welke je zelf de beste vindt om mee te laten doen.

groetjes van Pien
datum 23-08-12 18:44
reactie 3
besto
avatar Berichten: 524
De limiet van 3 staat wel aangegeven bij het insturen van een gedicht. Zal het nog even toevoegen aan de andere pagina.
datum 23-08-12 19:18
reactie 4
DJolien
avatar Berichten: 772
Kun je ingestuurde gedichten, die je als gedichtenwedstrijd had? Ook deliten uit de GEDICHTENWEDSTRIJD want het was me niet duidelijk dat er maar 3pp mochten. Dus misschien wil ik er een laten vervallen... maar die zal ik dan sws wel in de gedichtensite willen laten.. alvast bedankt
datum 23-08-12 22:30
reactie 5
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 322
Ik me ingelogd, dacht dat er een fout met internet wad ofzo:
Kon het menu niet meer vinden... :p
Verder ziet het er toppie uit!
datum 24-08-12 11:02
reactie 6
besto
avatar Berichten: 524
Als je een gedicht aanpast kun je onderaan het vinkje weghalen, het gedicht doet dan niet meer mee aan de wedstrijd.
datum 26-08-12 11:02
reactie 7
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 171
Een bundel gezamenlijk uitgeven is een leuk idee. Is het mogelijk om de inzendingen te splitsen in een bundel voor kinderen en een bundel voor de ouderen?

Ook zie ik in mijn account dat mijn conceptuitgave via Uitgeverij Mijnbestseller hier op 1001 gedichten te vinden is.
Hoe kan dat?
datum 26-08-12 16:29
reactie 8
besto
avatar Berichten: 524
"Ook zie ik in mijn account dat mijn conceptuitgave via Uitgeverij Mijnbestseller hier op 1001 gedichten te vinden is.
Hoe kan dat? "

Hoe bedoel je dit precies? Het systeem dat wij gebruiken voor het uitgeven van gedichtenbundels is in samenwerking met MijnBestseller. Wellicht bedoel je dat?

Voor deze wedstrijd willen we het eerst houden bij 1 bundel, we zullen het idee we meenemen voor de volgende wedstrijd.
datum 26-08-12 16:36
reactie 9
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 171
Dank voor je antwoord. Inderdaad doel ik op de samenwerking met Mijnbestseller.
datum 27-08-12 15:56
reactie 10
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 2
Hallo allemaal,

Is het ook mogelijk om gedichten in te sturen voor de wedstrijd die je al eerder
(dit jaar) hebt ingezonden?
datum 27-08-12 16:38
reactie 11
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 322
@ Ilgun,
als je het gedicht wijzigd ( dit kan bij mijn gedichten, knopje met de pen)
en dan onderaan het vakje wedstrijd aanvinkt.
datum 27-08-12 17:40
reactie 12
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 171
Het is dat ik zelf ontdekte in dichtbundel uitgeven dat ik er in sta met mijn concept-
boek. Is mij niet meegedeeld door de administratie!
datum 27-08-12 19:36
reactie 13
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 2
Mooi om te weten, bedankt voor de snelle reactie!
datum 28-08-12 10:22
reactie 14
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 171
Ook wil ik weten van de beheerder van 1001 gedichten waar de opbrengst van de boekenverkoop naar toe gaat.

Henk
datum 26-09-12 13:56
reactie 15
Valab
avatar Berichten: 210
Wie heeft er een gedicht gestuurd voor de wedstrijd???
Naar boven

Reageren op: Gedichtenwedstrijd & Priveberichten

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.