Huiskamer: Geweldig die gedichtenslang
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Hallo allemaal, ik wil jullie even laten weten dat ik die gedichtenslang ontzettend leuk vind om te doen. Ik kom er ook regelmatig dezelfde personen tegen dus ik ben niet de enige die er zo over denkt. Het is gewoon interessant om te kijken wat je met een woord kunt doen en het roept vanzelf iets bij je boven waar je over kunt schrijven. Volgens mij heeft iemand laatst nog voorgesteld om bijvoorbeeld iets over een bepaald onderwerp te gaan schrijven en dat lijkt me een goed idee. Bijvoorbeeld over het jaargetijde, ouderdom, geluk, vriendschap enz. enz. Ik hoor graag van jullie wat jullie gedachten hierover zijn. Lieve groet van Pien |
| reactie 1
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Hoiii Pien, ik vind die gedichtenslag inderdaad ook leuk! Een bepaald onderwerp, heb ik niets over gelezen. Maar misschien kan er een onderwerp per 1 a 2 pagina's zijn. Dus dan bepaald diegene die de pagina ingaat, een thema, en diegene die er dan weer buiten valt. Die bedenkt weer een nieuw thema? Anders dan heb je natuurlijk kans dat heel veel afhaken. En het erg ingewikkeld gaat worden.... |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Hai Jolien, ja zo zouden we het kunnen doen. Eén iemand bepaalt een onderwerp en wanneer de pagina vol is bepaalt een volgende een onderwerp. Maar er moet natuurlijk wel voldoende animo zijn hè. Even afwachten maar op verdere reacties. groetjes van Pien |
| Naar boven | |