Ideeën en suggesties: Meningen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
ashley Berichten: 326 |
heej mensjes! het leek mij een leuk idee als er onder je gedichten een ruimte gemaakt word waar mensen een reactie kunnen geven want nu kan dat alleen als je je gedichten naar gedichtencheck stuurt. xoxo |
| reactie 1
|
|
|
aukje Berichten: 15 |
Zo heb ik ook al eens gedacht Het zou mij ook leuk lijken om te zien wat anderen van mijn gedichten vinden zonder dat ik ze moet opsturen naar gedichtencheck.. |
| reactie 2
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Is een idee, maar ik vind dan wel dat de pagina waar het gedicht staat overvol word. Ik vind het wel prettig dat als er op een gedicht word geklikt puur het gedich in beeld komt. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Daniel@ dat klopt het is al vol genoeg. Misschien is het een goed idee dat je eerst de pagina te zien krijgt met alleen het gedicht en dan kan je onder het gedicht doorklikken naar de reacties. Dan bespaar je weer ruimte. |
| reactie 4
|
|
|
Girlzpower Berichten: 50 |
@lindah ja idd, dat zou ook wel handig zijn ofzo.. En dan bespaart t idd ruimte.. xxxx |
| reactie 5
|
|
|
Gaabje Berichten: 8 |
ja lindah dat is zeker een slim idee. XxXGaaBJeXxX p.x. gaaf plaatje lindah! |
| reactie 6
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
oehh gOed idee!! XXRenÉE |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ja, wel fijn als mensen kunnen vertellen wat ze er van vinden Liefs. |
| reactie 8
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Deze optie staat al op de planning, er komt dan gewoon onderaan de gedichten een extra box om te reageren en de reacties te bekijken. Een aparte pagina lijkt me niet nodig hiervoor. Edit: Deze optie is toegevoegd, te vinden onder elk gedicht! Na een reactie zal deze gekeurd moeten worden door de schrijver. |
| Naar boven | |
Reageren op: Meningen
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...