1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: ben het zat

1
datum 13-08-12 22:39
startpost
this-is-just-desiree
Er zal ook nooit meer een oude desi komen
heb het gehad
Ben het zat
Wil het liefst per direct weg...
Weg van hier
Waar ik wel gelukkig word
Ik word hier alleen maar ongelukkig van
Jullie willen me zo ver krijgen
Nou gefeliciteerd het is gelukt.
datum 13-08-12 23:02
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Moou geschreven, maar he, raak jezelf niet kwijtt! Liefsx
datum 13-08-12 23:09
reactie 2
Autisme
Dat kan ik goed geloven als ik je vorige teksten terughaal in mijn gedachten....weggaan..weglopen..weg...je zou ze het alleen maar gemakkelijker maken, vecht aub terug..met of zonder een beetje hulp... en laat ze zien dat je sterk bent en wat er ook gebeurd je altijd weer op je voeten recht kan staan...Liefs
datum 13-08-12 23:18
reactie 3
this-is-just-desiree
Heb zoveel geprobeert met of zonder hulp het lukt maar niet al een jaar geprobeert... vind t zo jammer dat het maar niet lukt
Liefssdesiree
datum 13-08-12 23:32
reactie 4
Autisme
Ben nog niet zo vaak open geweest, mr als het je helpt wil ik het graag doen...ik ben al 3,5 jaar bezig om eruit te kruipen....in totaal heb ik al 3 opnames achter de rug....om mezelf recht te houden...er komen echt betere dagen en daar moet je op vertrouwen, zelf haal ik mijn energie uit 3a4 relatief goede dagen per maand....dus geef alsjeblieft niet op....en heb nog wat geduld.....er ligt nog zoveel moois op je te wachten....Liefs
datum 13-08-12 23:39
reactie 5
this-is-just-desiree
Wat naar voor je je zal t vast heel erg moelijk hebben gehad ik hoop voor je dat je in plaats van 3a4 dagen elke dag gewoon vrolijk en gelukkig bent
datum 13-08-12 23:44
reactie 6
Autisme
Dankjewel...Dat wens ik al idd al lang...maar belangrijker vind ik het op dit moment, mensen te kunnen helpen met mijn ervaringen...
datum 13-08-12 23:48
reactie 7
this-is-just-desiree
Gelukkig ben ik begonnen met dichten waardoor ik ook dingen anders kan bekijken ben zo blij als de mensen dan reageren
datum 14-08-12 12:18
reactie 8
Verwijderde gebruiker
jullie allebei heel veel sterkte en succes! jullie kunnen het! liefsx
datum 14-08-12 20:19
reactie 9
Verwijderde gebruiker
Eerst: dank je wel voor je leuke reactie

Twee: blijven volhouden he maat. Jij bent sterk, ook al zie je dat niet.
Ik weet natuurlijk niet precies wat er aan de hand is, maar negatieve dingen zijn er niey voor eeuwig. Er komen betere tijden aan
Naar boven

1

Reageren op: ben het zat

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.