Gedichten check: ik voel me niet mezelf
|
startpost
|
|
|---|---|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
Ik voel me niet mezelf Ik voel me niet thuis Ik voel me niet veilig Ik voel me niet gelukkig Maar wat dan wel Kan dit niet meer aan Het gaat niet meer zo verder Wil niet meer verder Ik voel me niet mezelf Ik voel me niet thuis Ik voel me niet veilig Ik voel me niet gelukkig Maar wat dan wel Wou dat ze me begrepen Wou dat ze me geloofde Wou dat ze me vertrouwde Ik voel me niet mezelf Ik voel me niet thuis Ik voel me niet veilig Ik voel me niet gelukkig Maar wat dan wel Het is te laat Ik geef het op |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
Mooi beschreven... niet opgeven hoor!.. als je wat kwijt wwil, stuur je maar een berichtje! Liefsx |
| reactie 2
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Het is al heel wat dat je dit durft neerschrijven....soms voelt het aan, alsof het te laat is, en heb je geen energie meer....maar verlies alsjeblieft nooit de hoop. Kom zelf uit diepe dalen en moet er nog dikwijls uitkruipen...maar langzaam gaat ook..wat heel belangrijk is....blijf in jezelf geloven!! Liefs |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi |
| reactie 4
|
|
|
MafkAa Berichten: 7 |
Iedereen vindt zijn of haar geluk, en ik ben ervan overtuigd jij ook. Je gaat nu door een moeilijke fase heen, maar je zal leren dat er betere tijden komen. Vooral niet opgeven dus. |
| Naar boven | |