Gedichten check: Aantal gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
boike11 Berichten: 2 |
Hallo mensen, ik ben een jongen van 16 jaar en heb dus bijna geen ervaring met gedichten schrijven. Maar ik was in een uiterst creatieve bui en heb wat korte gedichten gemaakt. Ik zou graag jullie mening willen weten. Bezuinigen, bezuinigen, Waarom bezuinigen als het niet meer als een druppel op een gloeiendhete plaat zal eindigen? Iedereen is van binnen het zelfde, maar wat heb je daaraan als je op elke plek, waar dan ook, op je uiterlijk wordt beoordeeld? Wat heb je aan je hoeden en brillen als je weet dat de wereld straks op z'n grondvesten zal beven en trillen. Rozen zijn rood, net als mijn bloed, als je het te vaak ziet, doe je iets niet goed. |
| reactie 1
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Hallo Boike, Je hebt zeker gevoel voor taal. Je hebt een duidelijke mening en kan die goed verwoorden. Dus wat houdt je tegen? Dichten blijft toch ook oefenen. Blijven schrijven en minstens zo belangrijk schrappen, totdat je iets hebt wat jij mooi vindt en ook af is voor publicatie. Ik wens je veel succes. Met vriendelijke groet, Huib. |
| reactie 2
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
Ik vind je gedichten erg mooi, maar je moet wel wat positiever worden! Want je hebt wel talent!! En leeftijd maakt niks uit, ik ben 12 en dicht heel vaak! |
| reactie 3
|
|
|
boike11 Berichten: 2 |
Bedankt voor jullie feedback, ik zal zeker blijven oefenen! Ook zal ik wat positievere gedichten proberen te maken, haha. |
| Naar boven | |