1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: TuringNationaleGedichtenwedstrijd

1
datum 26-07-12 17:00
startpost
Verwijderde gebruiker
Denkende Dichters, Dichtende Denkers,

Ik wil u laten weten dat u weer mee kunt doen met de Turing Nationale Gedichtenwedstrijd. Ik heb mijn inzending reeds gedaan. Ga naar de site voor meer info.

Henk
datum 26-07-12 19:02
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Hai Henk. Ik heb net op de site gekeken en ik heb nog even een vraag aan je. Als ik meedoe kan ik dan ook een gedicht gebruiken die ik hier ook heb staan of moet het een nieuw gedicht zijn dat nog niemand heeft kunnen lezen?

Alvast bedankt voor je antwoord.

groetjes van Pien
datum 26-07-12 19:22
reactie 2
JPSpadzinski
ja, ik zat er ook al aan te denken, hmm weet ik nog niet zeker
en even kijken wat ik nog in portemonnee heb haha
datum 26-07-12 22:17
reactie 3
huibvanriet
Hallo Henk,
Bedankt voor je tip m.b.t. de gedichtenwedstrijd. Ik ben nieuw in 'dit wereldje', dus ik had geen notie van een nationale wedstrijd. Ik heb me inmiddels ingeschreven en 2 gedichten ingezonden, t.w. 'De oude man' en 'De vlinder'. Beide terug te vinden op deze site. Leuk om mee te doen. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet,
Huib
datum 27-07-12 09:27
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Er staat in de voorwaarden dat je gedicht niet eerder gepubliceerd mag zijn. Wat de organisatie hier precies mee bedoeld wordt niet uitgelegd. Ik hou het erop dat het om een publicatie gaat via een boek o.i.d. Zie ook de reactie van Huib. Zelf haal ik de ingezonden gedichten weg, waar ze op dat moment op welke site dan ook staan.

Duimen mensen!

Henk
datum 27-07-12 13:55
reactie 5
Verwijderde gebruiker
hoi Henk

en welke site is dat precies?

Liefs brigitte
datum 27-07-12 16:21
reactie 6
Verwijderde gebruiker
Dit is het adres:

www.nationalegedichtenwedstrijd.nl/

Henk
datum 27-07-12 22:50
reactie 7
Verwijderde gebruiker
Ik ga gewoon een nieuw gedicht maken. Net wat je zegt Henk het is niet helemaal duidelijk wat de jury bedoelt als ze het hebben over het gedicht en dat dat niet gepubliceerd mag zijn.

Dank je wel voor je reactie.

groetjes van Pien
datum 28-07-12 00:35
reactie 8
huibvanriet
Hallo mensen,
Ik heb mijn gedichten, "De oude man" en "De vlinder" toch maar van deze site gehaald. Onder de spelregels op de site van de Turing Gedichtenwedtrijd staat vermeld, dat het gedicht niet eerder gepubliceerd mag zijn ook niet digitaal. Ik weet niet precies wat het inhoudt, maar je weet nooit .....
Groet, Huib
datum 28-07-12 10:04
reactie 9
Verwijderde gebruiker
Ja, dat bedoel ik dus Huib. De gedichten mogen niet eerder gepubliceerd zijn dus dan ga ik er vanuit dat ze niet ergens mogen staan waar mensen ze kunnen lezen. Vandaar dat ik twee nieuwe gedichten geschreven heb en me daarmee ga aanmelden. Ben heel benieuwd voor ons allemaal!

groetjes van Pien
En Henk nogmaals bedankt voor je tip.Hartstikke leuk om mee te doen. Het geeft sowieso een stukje spanning.
datum 28-07-12 12:46
reactie 10
Samm1997
Hallo allemaal
Ik denk dat ik dit jaar nog niet mee ga doen
Vind mezelf nog iets te onervaren ervoor
Ik ben nog jong en de meeste van mijn gedichten zijn nog niet erg goed

Liefs Samantha
datum 29-07-12 10:37
reactie 11
Verwijderde gebruiker
Als je deelnemen aan gedichtenwedstrijden leuk vindt dan zijn er nog wel een paar per jaar. Maar onderzoek eerst goed wie achter de organisatie zit, neem nl niet klakkeloos ergens aan deel is mijn ervaring!
Kijk op: www.schrijvenonline.org .Je zal daar mogelijk meer vinden dat je interessant vindt.

Henk
datum 12-08-12 22:01
reactie 12
Verwijderde gebruiker
Op www.poeziepaleis.nl stan ook wedstrjden voor jongeren, sSamantha, mischien een idee?
Veel succs allemal! Liefsx
Naar boven

1

Reageren op: TuringNationaleGedichtenwedstrijd

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.