Gedichten check: Interesse wellicht ?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
En het interesseert mij niet meer Wat jij denkt Wat jij voelt Wat jij zegt of met wie je waar over praat Praat je over mij ? Dan interesseert het mij wellicht een klein beetje. En het interesseert mij allemaal niet meer Wat je na het nieuws kijkt Hoe je s'avond slaapt Of wat voor muziek je luistert Luister je naar mijn band Dan interesseert het mij wellicht En jou interesseert het niet meer Wat ik nu op dit moment schrijf En wat ik op dit moment voor jou voel Wat ik op dit moment over jou zeg Maar praat ik over jou Dan interesseert het jou wellicht Hoop ik |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Dit gedicht van je spreekt me erg aan. Als ik het lees voel ik ook en dat vind ik aan gedichten belangrijk. Aan de éne kant wil je verder met je leven en aan de andere kant zit die ander nog zo in je hoofd dat je hoopt dat er weer interesse komt voor elkaar. groet van Pien |
| reactie 2
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
hai Pien Kan er niks verder aan toevoegen, dat is precies wat ik bedoel heb haha gelukkig vind je hem mooi Mvg JP |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Die is erg mooi geschreven hoor! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
dit is erg goed en mooi geschreven snap helemaal wat je bedoeld pien heeft het ook al gezged herkenbaar. liefs brigitte |
| reactie 5
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Herkenbaar en mooi...liefs |
| Naar boven | |