Huiskamer: lieve allemaal heks/Brigitte
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
hallo allemaal Heb het op dit momnet erg druk Na de operatie van mijn zoon die inmiddels al paar dagen thuis is En met krukken loopt Heeft micha vakantie en is bijna jarig dus heel weinig tijd en veel aandacht nodig voor mijn kinderen nodig ben er snel weer en als ik vandaag of morgen meer tijd heb of een vrij uurtje Ga ik alle gedichten lezen op mn gemak verder wil ik jullie bedanken voor al jullie lieve reacties dikke knuffel liefs Brigitte |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou, veel succes en veel plezier met je kinderen |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Je hebt helemaal gelijk hoor Brigitte. Je kinderen zijn het allerbelangrijkste en die gedichten laten gerust op zich wachten. Veel plezier met ze en beterschap voor je zoon. Lieve groet van Pien |
| reactie 3
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Neem alle tijd die je nodig hebt, je kinderen gaan voor alles en ik hoop dat je zelf ook wat van de vakantie geniet. Wens je zoon beterschap en Micha een heel gelukkige verjaardag!! We zien je vanzelf weer verschijnen als er weer wat tijd is...nog bedankt voor je lieve mail en tot snel...Liefs xxx |
| reactie 4
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Sluit me aan bij mijn voorgangers... Liefss |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
aaaaaaaahhhhhhhh bedankt voor jullie lieve reacties had even een moment rust nu dus was ik even aan het bijlezen kan nog niet op alles reageren maar volgende week hoop ik weer helemaal te zijn ik zal de micha jullie verjaardags groet overbrengen en mn andere zoon robbin jullie beterachap liefs Brigitte |
| Naar boven | |