Gedichten check: Keuzes maken
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Geerts007 Berichten: 35 |
Even wou ik nog eens dit gedicht met jullie delen, dit gedicht heb ik paar jaren geleden gemaakt, het gedicht blijft mij nog steeds achtervolgen dus delen maar... Keuzes maken in het leven valt niet altijd mee telkens is het wikken en wegen leren zeggen ja of nee kiezen brengt vertwijfeling kies ik dit of kies ik dat al die twijfels telkens weer oh had ik maar geen keus gehad zeg ik ja of zeg ik nee wil ik wit of wil ik zwart ga ik weg of zal ik blijven echt het gaat me aan het hart want als ik voor het ene kies sluit ik het andere buiten dat zijn dilemmas in mijn bestaan ik kan maar niet besluiten en als ik dan een keuze maak omdat je toch moet kiezen is daar weer de vertwijfeling om wat ik ga verliezen had ik niet beter zus of zo je twijfelt af en aan zo loop je in het leven tegen heel wat keuzes aan en als je weer moet kiezen met pijn in je hart voor het oude vertrouwde of voor een nieuwe start dan maak je opnieuw een keuze ook al doet het je zeer het hoort bij het leven je moet kiezen telkens weer www.facebook.com/gedichten.en.poezie |
| reactie 1
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Heel erg mooi, precies zoals het is!! |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Prachtig! Ik heb hem hardop gelezen en elk woord is waar! Het leven is vol keuzes en het is niet altijd gemakkelijk een keuze te maken. Ik probeer de laatste jaren mijn intuitie te volgen. Wat voel ik, voelt het goed om dat te doen, sta ik er achter. En wanneer je dan eenmaal een keuze hebt gemaakt dan er voor gaan en niet meer twijfelen. Dank je wel dat je dit gedicht met ons deelt. Het is een genot om het te lezen! groetjes van Pien |
| reactie 3
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Dit is een prachtig gedicht...zo eerlijk geschreven...Grtjs |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi gedicht, het valt soms niet mee inderdaad om keuzes te maken. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Mooi & waar |
| reactie 6
|
|
|
Geerts007 Berichten: 35 |
Dank je wel voor al jullie zeer leuke, lieve en gezellige reacties dat doet me een zeer groot plezier hopelijk tot heel gauw! xx www.facebook.com/gedichten.en.poezie |
| Naar boven | |