Gedichten check: De reddende zeester
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hopeless1 Berichten: 48 |
diep gezonken in haar innerlijke verdriet wat ze ook probeerde boven komen deed ze niet op de bodem was een zeester die tegen haar zei als je je verdriet loslaat dan zal je pas zijn vrij dus laat het allemaal los vind rust met je verleden als je dat bereikt hebt zal je gelukkig zijn in het heden maar de tijd is bijna om je moet nu een beslissing maken vecht je je een weg naar boven of blijf je op de bodem om dan alles kwijt te raken de zeester verdween in het donker maar zij wist wat ze moest doen haar verdriet loslaten en denken wat gebeurd is was toen wat er ook is gebeurd in het verleden het zal mij niet van mijn toekomst beroven de kracht kwam weer in haar terug en ze vond de weg naar boven nu is ze vrolijk en blij en geniet volop van het leven ze kijkt liever niet meer achterom maar ze is nog steeds dankbaar voor de woorden die de zeester haar deed geven |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Het lijkt wel een mooi sprookje. Maar ik denk dat het echt zo is gegaan. Prachtig! Ik heb je bij mijn favorieten staan maar heb dit nog niet doorgekregen. Misschien dat je het eerst hier wilde plaatsen? groetjes van Pien |
| reactie 2
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Super mooi geschreven...je wil gewoon verder lezen om te kijken hoe het afloopt. Grtjs |
| reactie 3
|
|
|
Bedankt voor jullie reactie. Klopt plaats alleen af en toe hier nog een gedicht. Gr hopeless |
| reactie 4
|
|
|
ard-jan Berichten: 45 |
Zoals Pien al zei, het is net een sprookje, echt een leuk gedicht om te lezen |
| reactie 5
|
|
|
Ard-jan, Bedankt voor je reactie. |