1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Even voorstellen

1
datum 20-07-12 00:45
startpost
huibvanriet
Hallo allemaal,
Misschien een beetje laat, want ik heb al 3 gedichten ingezonden. Dichten is mijn hobby. Ik kan soms een hele dag (en zelfs 's nachts) een bepaalde zin in mijn hoofd hebben (neurotisch hè?!). Andere keer gaat het spontaner. N.a.v. een gebeurtenis, of een uitzending op tv. In ieder geval iets dat me raakt, want zonder emotie kan ik niet dichten. Graag ontvang ik van jullie commentaar en reacties. Opbouwende kritiek is waardevol.
Met vriendelijke groet, Huib van Riet
datum 21-07-12 10:10
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Hai Huib, van harte welkom op deze site. Ik zal je gedichten in de gaten houden en je laten weten wat ik ervan vind. Hoor ook graag jouw mening bij die van mij.

groetjes van Pien
datum 21-07-12 13:08
reactie 2
Mrssterretje
Hooi, welkom op de site en voorstellen is nooit te laat haha. Zal je gedichten in de gaten houden en mijn waardering uitspreken. Graag zie ik ook uw commentaar / opbouwende kritiek tegemoet . Liefs Noes
datum 03-09-12 09:48
reactie 3
flipper78
hoi ik ben angela vd kreeft gedichten is ook mijn hobby deed het vroeger vaker maar tijdelijk gestopt nu weer begonnen dus beginneling graag hoor ik wat jullie van mij gedichten vinden en wens iederen succes toe p.s hoe kom je aan dat plaatje gr en liefs angela
datum 03-09-12 13:10
reactie 4
Autisme
Hoi Angela...Welkom!!.....Plaatje? bedoel je de foto die bij je naam wordt geplaatst? Die kan je bij je account zelf instellen onder afbeelding. Je kan spijtig genoeg niet zien wie er stemt op je gedicht, alleen als er een reactie wordt achtergelaten kun je zien wie dit doet...Liefs Vicky
datum 03-09-12 16:17
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Welkom Angela
datum 03-09-12 18:25
reactie 6
flipper78
dank je wel en nog iets ik werk op een sociale werkplaats en ben diabetes heb soms nog moeiten met schrijven sommige onderwerpen wil wel maar kan de woorden niet vinden ben beginner maar bedankt voor warm ontvangst gelukkig
datum 03-09-12 20:21
reactie 7
Myself
Welkom Huib, je inderdaad al een keer langs zien komen
&welkom Angela!
Naar boven

1

Reageren op: Even voorstellen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.