Gedichten check: Bijna jarig van Micha
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Weer een gedichtje van micha Ik vind hem erg leuk Bijna jarig ben ik Dan word ik elf Mama maakt voor mij Een spongebobtaart Papa en oma komen ook Misschien krijg ik wel mijn eigen laptop kado Maar wat ik krijgt maakt niet uit Wand ik ben jarig Ik ben elf schreeuw ik het dan uit!! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 16 |
micha alvast van harte van deze mevrouw, elf ?poeh dan ben je behoorlijk groot. ik hoorde dat mama veel van je hou, en dank je wel dat je dit gedichtje aan ons bood. bij deze verjaardag van jou, sta `k dus even stll, denk dat ik ook een spongebob taart wil. geniet er maar van. Ook van deze byzondere dag, dat jij met mama.oma en je broert[tjes]& papa en misschien ook met vriendjes, straks je verjaardag vieren mag. proficiat alvast van mij |
| reactie 2
|
|
|
ik wil je namens micha en mijzelf heel erg bedanken voor je lieve woorden hij werd er verlegen van toen hij het las mijn kleine grote man hha liefs Micha en Brigitte |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Jaja, bijna 11, tijd gaat hard |
| reactie 4
|
|
|
ja nathan hij gaat mij voorbij met dichten dank je voor je lieve reactie laat m alles lezen hij is nu vissen met zn grote broers liefs brigitte |
| reactie 5
|
|
|
Tja, nu ist lekker weer he |
| reactie 6
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
nou nou al 11 jaar :O Dat gaat snel Ik weet zeker dat je een lieve grote sterke jongen word Zeker net zo lief als je moeder he Mag ik misschien ook een stukje van je spongebob taart? Dat lijkt me wel wat ! Nou een hele fijne verjaardag gewenst he knul! Nog vele jaartjes toegewenst en natuurlijk een leuk en fijn leven! Liefss |
| reactie 7
|
|
|
micha dank jullie allemaal En zou het liefst jullie ook allemaal uitnodigen naja van mij mag ie haha worden wel wat meer spongebob taarten dan doen we patrick en octo erbij maken hahaha liefs micha en brigitte |
| reactie 8
|
|
|
Vind hij dat niet vervelend, al die vreemde mensen? |
| reactie 9
|
|
|
nee hoor Bij ons geld hoe meer zielen hoe meer vreugd Maar ik ga jullie verlaten ben het zat om steeds neergezet te worden als oplichter liefs brigitte |
| reactie 10
|
|
|
Erg jammer dat je weggaat. Maarja, je moet je hier natuurlijk ook thuis voelen he, en als dat niet gaat of als je dat niet voelt. Tja. Maar je hebt hier toch ook vrienden? |
| Naar boven | |