1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Weer terug

1
datum 13-07-12 09:35
startpost
Mrssterretje
Heehee,

afgelopen tijd ben ik een tijdje half afwezig geweest op de site, ik heb alles rondom mijn eigen gedichten wel gevolgt maar door omstandigheden de gedichten van anderen allemaal gemist. Nu zit ik met 60 gedichten die ik nog moet lezen.. Mijn vraag is nu of jullie het erg vinden als ik die 60 allemaal wegklik en vanaf nu gewoon weer reacties geef op elk nieuw gedicht , of dat jullie het leuk vinden als ik alles lees + reageer..
Laat maar even weten

Liefs
datum 14-07-12 06:30
reactie 1
Verwijderde gebruiker
ben blij dat je er weer bent heb je gemist mail je snel ff
liefs brigitte
datum 14-07-12 10:04
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Gewoon doen waar je zelf zin in hebt hoor. Maakt niks uit. Kijk maar.
Enne ik heb net jouw laatste gedicht gelezen en heb daar al iets bij geschreven.

Hou je taai en probeer bij jezelf te blijven!

Lieve groet van Pien
datum 14-07-12 19:13
reactie 3
Myself
Hey ik sluit me aan bij Fatra, doe wat je zelf wilt... Liefss
datum 18-07-12 17:05
reactie 4
Mrssterretje
Als het goed is ben ik nu weer bij en heb ik op bijna alles gereageert engestemt !! Liefs
datum 18-07-12 17:59
reactie 5
Myself
Wauw, echt dik respect voor jou Noes!!! Echt heel lief dat je alles nog gaat lezen en overal op reageert... Echt heel erg bedankt voor al jouw lieve&leuke reacties!! Doet me goed, echt heel gaaf! Liefss
datum 18-07-12 19:49
reactie 6
Verwijderde gebruiker
Welkom terug, we hebben je mooie gedichten gemist
datum 18-07-12 21:26
reactie 7
Autisme
Leuk dat je weer terug bent....met een hoop inspiratie voor weer mooie gedichten...Liefs
datum 19-07-12 14:57
reactie 8
Mrssterretje
@myself , haha uiteindelijk waren het er 80+ geworden volgens mij weet niet eens maar maar in ieder geval wel een hoop ja haha, ach als het leuke gedichten zijn en goede gedichten zoals 99% van alles vind ik het niet erg om alles in te halen haha.

@freak, haha ik heb af en toe nog wel gedichten geplaatst maar zal weer iets actiever zijn komende tijd

@autisme, haha ja inspiratie heb ik nu zeker wel .. veel gebeurd weer haha , gaat helemaal goedkomen

Over het algemeen ben ik blij dat ik weer terug ben en bij ben,
Inspiratie heb ik laatste tijd wel gevonden denk ik.

Liefs
Naar boven

1

Reageren op: Weer terug

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.