Huiskamer: ik ben weg groetjes heks brigitte
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
bij nader inzien ga ik maar weg |Ik hou er niet van om neergezet te worden als oplichter belazeraar enz enz Mijn kinderen zijn belangrijker dan dit En ik heb geen zin en tijd om mn eigen ook nog druk te gaan maken om dingen die over mij gezegd worden en NIET kloppen En ik heb geen zin mijn eigen steeds te moeten verdedigen Ik heb hier verder niet om gevraagd En je mag weten dat hier best wel een om moet huilen Ik word in een verdomhoekje getrapt Zoals me al net iets te vaak is overkomen ik haal vanavond mijn account weg zodat ik nog kan reageren op jullie veder wens ik jullie het allerbeste toe liefs brigitte |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Omdat het topic met de 'beschuldiging' volledig ongefundeerd was heb ik het verwijderd. Wellicht kun je overwegen dit buiten de site om op te lossen met het desbetreffende lid? Succes met alles! |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
ow aub niet weggaan!!!! zou je zo erg gaan missen!! ik weet niet wat er is gebeurd, maar als het zo erg is dat je ervan wilt weggaan, dan zou dat echt heel erg jammer zijn... maar het is jou keuze, en als jij echt denkt dat het het beste is... dan wens ik je bij deze het beste! en bedankt voor alle lieve reactie's die je gaf, en voor je prachtige gedichten die ik (en vele anderen) mocht lezen! liefs, Rianne |
| reactie 3
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Ga niet weg!! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Aub ga niet weg! We gaan je mooie gedichten missen , je lieve reacties! |
| reactie 5
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Nee brigritte ga aub niet wegg!! Ik ga je zo missen!!! GA NIET!!! PLZ |
| reactie 6
|
|
|
Lieve samm freak roselien rianne Dank jullie wel voor jullie lieve reacties Maar ik heb geen puf meer om ook nog maar een enkel gedicht te schrijven Ik wil alleen dat jullie weten jullie zijn geweldige mensen Ik heb vandaag een beetje van mezelf verloren Doordat ik ben beschuldigd om iets wat niet klopt!! Ik help gewoon graag mensen en dat zal wel mijn fout zijn Ik vertouw ook te snel mensen Weer een les geleerd erbij En alles wat ik nu alleen maar wil is even rust ik ben erg van slag en verdrietig door alles Ik heb hier echt erg moeite mee om afscheid te nemen van jullie Maar op dit moment zie ik geen andere weg En ik moet me concetreren op mn zoon en mn andere kids die gaan voor alles en iedereen ik zal jullie allemaal en de anderen hier ook erg gaan missen je verliest toch een beetje thuis Liefs brigitte |
| reactie 7
|
|
|
Wat nou als jee een tijdje afwezig bent en het even allemaal laat bezinken en als je er weer klaar voor bent weer beginnen (kijkt hoopvol) Alsjeblieft we willen je niet kwijt ! |
| reactie 8
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Aah shit man , lees het nu pas maar plz brigitte denk er nog even over. Desnoods laat je je account een maand staan zonder er ook maar iets mee te doen en als het dan weer gaat kriebelen kun je altijd nog terug komen, plz verwijder je account niet ? Nu heeft 1 iemand (denk ik ik heb het verhaal niet gevolgt ?!?!?) ervoor gezorgt dat jij weggaat en daardoor meerdere mensen verdrietig zijn dat je weggaat .. Zoiets mag niet gebeuren en plz brigitte als dr iets is kan je mij ook mailen he Heel veel liefs en dikke knuffel van mij |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Hai Brigitte, ik begrijp dat je ontdaan bent en verdrietig. Het is nooit leuk als je beschuldigd wordt van iets waar je part nog deel aan hebt. Maar ik begrijp ook dat je er op dit moment gewoon genoeg van hebt en er niet voor kiest om beschuldigd te worden en het gewoon ook niet accepteert. Ik denk dat het goed is om even uit de situatie te stappen. En ik hoop dat je na een tijdje je weer zoveel beter voelt dat je weer zin krijgt om te gaan dichten hier op deze site. Hou je taai!! Lieve groet van Pien |
| reactie 10
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Hey Brigitte, Wat lees ik nou??? Kan mijn ogen niet geloven... Welke malloot durft jou ergens van te beschuldigen!! Echt waar, als er iemand hier is, die altijd voor anderen klaar staat: Dan ben JIJ dat!! Ik snap dat je hier ontzettend van baalt en er geen zin meer in heb.. Aan de andere kant is het ook wel zo, dat jij je door 1 iemand die jou vals beschuldigd toch niet zomaar weg laat jagen?? Ik zou zeggen neem inderdaad afstand... voor een poosje!! Ga voor je familie!! Maar verwijder a.u.b. je account niet: 1. Jij baalt ervan 2. Je moet afscheid nemen 3. Wij balen ervan 4. wij moeten jouw gedichten missen 5. Bovendien, degene die jou beschuldigd krijgt z'n zin.. Kop op he, je kunt het Brigitte!! Ben er voor je, je mag me altijd mailen als je dat wilt. Liefss en Sterkte!!! |
| reactie 11
|
|
|
lieve allemaal Bedankt voor al jullie super lieve reacties doen mij erg goed dat jullie me nog steunen Ok ik haal mn account niet weg Maar ben er voorlopig ook niet dan Ik zal zo nu dan proberen te reageren op al jullie mooie gedichten Nogmaals bedankt Dikke knuffel Liefs brigitte |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
- verwijderd - Bericht van Besto: wil je reageren, doe het per e-mail, naar mij of naar haar. Mijn adres is: [email protected] |
| reactie 13
|
|
|
Het kan toch dat ze steeds meer geld heeft en dat ze op een gegeve moment nog maar 300 euro moet ofzo :$:$:$ of ben ik nou zo dom :$ |
| reactie 14
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Ik zie nog steeds niet waar er gelogen of bedrogen wordt. Het bedrag wordt niet meer, enkel minder, lijkt mij meer dan logisch? Verder zie ik nergens een explicite vraag om geld. Als je iemand wil beschuldigen doe het dan met hard bewijs, dit valt me vies van je tegen. Tot op heden heb je mij niet overtuigd en kies ik niet jouw kant. Verder heb ik liever dat je dit met haarzelf uitzoekt in plaats van op ons forum, daar is het niet voor bedoeld. |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
lieve brigitte, laat dan je profiel maar 'onbewoond' even staan... we zouden je echt heel erg gaan missen... nogmaals, ik heb geen idee wat er is gebeurt, maar het zou echt jammer zijn als je ging,... liefs Rianne |
| Naar boven | |
Reageren op: ik ben weg groetjes heks brigitte
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...