Gedichten check: Ik Ga Op Reis
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3.539 |
Ik Ga Op Reis ik ga op reis en ik neem mee een kaart, een tas, een bal voor aan zee ik ga op reis en ik neem mee m’n hond, m’n blokviool en m’n beer ik ga naar de Belgische kust naar een dorpje aan zee waar ik kruimels gaf aan een meeuw ik ga naar de Belgische kust voor m’n wel verdiende rust ik zit op de weg richting Oostende naar De Haan, naar De Haan maar – ’t is niet waar hè – jongens toch wat een bende ik zit hier vast op een baan ik zet de radio aan hoor ik: 36 km file tot aan zee ik ga op reis en ik neem mee een kaart, een tas, een bal voor ’n grasveld ik ga op reis en ik neem mee m’n hond, m’n blokviool en m’n stelten ik ga naar ’t platteland ga niet meer naar ’t strand daar is het te druk, te druk ik ga naar het platteland voor m’n wel verdiende rust tekst: Nathan Schorer ©2008 Dit gedicht (eig. liedtekst) schreef ik in mijn beginjaren, 2008, maar deze keer wordt het werkelijkheid. Ik ga een weekje naar Belgie, naar een huisje tegen Blankenberge aan. Dus bij de kust maar ook op het platteland. En daarna nog een weekje naar Brabant. Je zult me dus weinig zien voorlopig. Maar ik kom terug hoor |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
veel plezier |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dank je Was erg leuk in Belgie |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 16 |
mooi gedicht hoor.fijne vakantie ook van mij,al ken je me nog niet goed. wij blijven thuis dit jaar |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Dit is erg leuk en goed gedaan liefs brigitte |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dank jullie wel |