Gedichten check: Zevenaar
|
startpost
|
|
|---|---|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
Dit is een gedicht wat ik geschreven heb over mijn stad. Zevenaar Bloedmooie stad. Met bloedmooie dames. Zij zonnen in het park, of op het plein bij de kerk Bloedmooie stad. Met duizend keuzes. Van schoenen tot werk, van bami tot kebab. Je kan het zo gek niet bedenken Bloedmooie stad. Waar ik mijn jeugd aan heb verloren. Waar ik mijn liefde heb gevonden. En waar mijn toekomst op mij wacht. Bloedmooie stad. Ik zal er voor altijd blijven. Ik Zal mijn kinderen leren, om van haar te houden. Net zoals ik het doe. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Zevenaar, meen je dat Is dat werkelijk een stad Daar heeft de meester vroeger Het nooit over gehad Zevenaar, waar legt dat dan Maar dat iemand zo dichten kan over die stad, maakt me benieuwd Dus kom ik langs, ben ik van plan Tja bij stad denk ik meer aan Den haag, Utrecht Amsterdam (sorry 020) en natuurlijk Rotterdam. Maar serieus, echt mooi geschreven en bovendien ook wel prettig, eens ff een ander onderwerp. Wel ff de Bosatlas erbij halen (geintje, ik heb een Tomtom) Gr Henk Benard |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 61 |
Haha, zoals je dit dicht heb ik er al zin in om naar jou bloedmooie stad te komen! |
| reactie 3
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
@Henk Benard ahahaha, ik lag zowat op de grond Echt super hoe je dat stukje erop verzonnen hebt @Floor Gezellig kom langs het is via arnhem vrij makkelijk te bereiken per trein Eigenlijk had ik deze geschreven toen ik erachter kwam dat zevenaar stadsrechten had. dus dacht ik heey, we hebben nog geen stadsdichter. dus heb ik de gemeente gelijk gemaild, en dit gedicht erbij |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
heel mooi gedaan erg goed @henk erg leuk.. liefs brigitte |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Erg leuk |