Gedichten check: Alleen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
alleen een traan loopt langs haar wang in het donkerste hoekje van de kamer met niemand om haar heen de gordijnen zijn dicht de deur is op slot tegen de muur aan gedoken als steen geen geluid behalve haar zachte gesnik en de gure wind om haar heen alleen staat ze op wilt niet langer eenzaam zijn schuift de gordijnen open de ruit weerspiegelt haar behuilde gezicht het zonlicht droogt haar tranen haar lippen veranderen in een glimlach auto's op de weg mensen op de stoep ze legt haar vinger op de ruit voelt de warmte van de zon de liefde van de mensen om haar heen en dan beseft ze ze is niet alleen. Een gedicht over eenzaamheid. Ookal voel je je soms enorm alleen, vergeet niet: Er zijn altijd mensen om je heen die van je houden! Reacties?? |
| reactie 1
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Ik vind het een mooi gedicht Leuk Geschreven en mooi Beschrven. |
| reactie 2
|
|
|
joycejoy Berichten: 87 |
Ik was ooit geweest ja! mooi gedaan |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Jaa bdankt Maar hij is afgekeurd hebbe jullie misschien een tip zodat ie miss wordt goedgekeurdd?? kuzz |
| reactie 4
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Ik kan er niks verkeerds aan vinden. Het enige dat me opviel is dat volgens mij het woord wilt, wil moet zijn in deze zin :o wilt niet langer eenzaam zijn Een andere reden kan ik niet bedenken |
| Naar boven | |