Korte verhalen check: waar gebeurd verhaal
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Dit is waargebeurd Weet alleen nog niet hoe het afloopt Januari ni dus anderhalfjaar geleden Sneeuwde lichtjes En ik zat in mijn warme auto En stond te wachten bij het stoplicht op de brug Ik keek wat om heen En toen zag ik hem Lang haar donkerblond krullend Blauwe ogen Hij bukte lichtjes keek mij lachend aan knipoogde en liep door M'n hart sloeg even over wauw dacht ik even Stoplicht ging op groen ik reed naar huis Verder niet meer aan gedacht ofzo Het werd lente zon scheen lekker en ik liep bij de supermarkt En daar was hij ineens weer En weer die ogen weer die lach Ik liep naar de kassa en hij kwam achter me staan Ik keen niet op of om Rekende af en ben snel weggegaan.(stom achteraf) Steeds zag ik hem weer soms was is hij met iemand Naar ik vernam van iemand zijn vriendin Maar waarom? keek en lachte hij naar mij Ook al was ze erbij? Ok maar ik ben geen relatiebreker of hoe je zo iemand ook noem Dusik ben steeds mijn eigen weg gegaan Tot ik een paar weken gelden zn naam bij toeval hoorde peter heet hij En elke keer als ik m zag wilde ik zn naam roepen maar ik deed het niet JA ik was verliefd na zoveel tijd alleen Was ik weer verliefd Maar op iemnad anders haar vriend Dus zoiets doe ik niet zo ben ik niet dat hoort niet!!! Een paar wken gelden zag ik dat mijn achtertuin opnieuw gestraat moet worden Ik zoeken hier en daar vragen Ja een nummer van iemand Ik bellen ene peter nooit gedacht dat hij dat zou zijn!!! We spraken af dat was vorige week Hij die volgende dag om 2 uur komen Dus volgende dag de bel ik deed open en daar stond hij hij stak zn hand uit en stelde zn eigen voor ik nam zn hand wat aarzelend aan En fluisterde haast mijn eigen naam Mooie naam lachte hij past bij je ik stamelde een dank je wel eruit en ging hem voor naar mijn tuin Nam wat maten schreef wat op En draaide zich plots om naat mij Hij stond zo dichtbij dat ik zn lippen haast kon voelen HIJ stak snel een sigaret op en bood mij er ook 1 aan Ik zei dat ik gestopt was en hij zei ook vind je het dan niet erg als ik rook Nee geen probleem Hij was klaar en ik bood hem koffie aan die hij graag wilde Hij praate over zn vriendin alsof het een goede kennis was Moet ik hem zeggen dat ik verliefd op hem ben dacht ik? Nee niet gedaan en hij is weggegaan Vandaag belde hij me Dat hij morgen zou langskomen mn hart maakte een sprongetje Maar zal ik het hem zeggen dat verliefd op hem ben? Wand aan zijn ogen zie ik dat hij het ook is op mij Morgen gaat dit verhaal verder Veel leesplzier GRAAG!!!!! jullie mening hierover |
| reactie 1
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Spannend... Succes morgen en ik ben benieuwd!! |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja spannend ist zeker, dat het maar goed afloopt |
| reactie 3
|
|
|
GEEN idee hoe het afloop ook geen idee wat ik moet zeggen of doen Wel bedankt voor jullie reacties Liefs brigitte |
| reactie 4
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Kan en wil je veel succes wensen...doe geen dingen waar je spijt van krijgt, maar grijp elke kans die je aangeboden wordt!! |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
oh spannend (: succes van vandaag !! xx |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 61 |
Heel spannend! Ben benieuwd! Succes! |
| reactie 7
|
|
|
vanmiddag weten jullie meer bedankt voor de lieve reacties Liefs brigitte |
| reactie 8
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Oehh ik wil de afloop weten :$:$:$ |
| reactie 9
|
|
|
Je bent niet de enige Samantha x.x |
| reactie 10
|
|
|
Hij belde met net op Omdat hij in de file staat en daar een ongeluk is gebeurd Kan hij helaas niet komen Dus word het morgen En voor mij vanacht weer dromen |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
ahhh succes ermee (: file's.... vreselijk (: xx |
| reactie 12
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Oei wachten dan maar weer...nogmaals succes! |
| reactie 13
|
|
|
Wat jammer. Succes dan morgen! |
| reactie 14
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Stomme files....maar weer heerlijk dromen vannacht!! |
| reactie 15
|
|
|
Ik denk dat ik hem maar afbelt zelf Dit gat niet werken denk ik Hoe graag ik het ook wil Maar de gezondheid van mijn zoon komt nu gewoon op de eerste plaats En ik kan niet toegeven aan mijn eigen gevoelens Tot alles weer goed is wel bedankt nog voor jullie lieve reacties weer Liefs brigitte |
| Naar boven | |