Gedichten check: "Ja, ik leef"
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Resa Berichten: 4 |
Dit schreef ik op 01/07/2012. Een ander op 02/07/2012. Waarom werd dit niet geplaatst, denk je? Is er iets niet mee in orde? More Sharing ServicesShare | Share on twitter Share on hyves Share on facebook Share on myspace Als het ochtendlicht boven de boomtoppen verschijnt Als de eenzaamheid van het duister langzaam verdwijnt En als de nacht te rusten gaat waarna de zon dan boven staat Dan weet ik, dat ik leef en dat ik om het leven geef Als de bloemengeur bedwelmend, dwarrelt uit de neventuin mijn neushaar prikkelt Dan kom ik in een goede luim Dan weet ik dat de vlinders komen en merels, eksters in de bomen Dan weet ik, dat ik leef En dat ik om het leven geef Als het kleine kind Spontaan de armpjes strekt Naar me toelopend En mijn oude rug zich rekt Wanneer ik dan kusjes krijg op de wang Dan ben ik niet meer bang Dan weet ik, dat ik leef En dat ik om het leven geef |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 61 |
Volgens mij is er helemaal niets mis mee. Want ze zijn prachtig!!! Misschien opnieuw in sturen? Of misschien zijn ze gewoon nog niet gecontroleerd? Succes! Floor |
| reactie 2
|
|
|
Resa Berichten: 4 |
Oh, ik zie , ik zie dat ze het goedgekeurd hebben en geplaatst. Dank U moderatoren. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 61 |
Ik zal ze alvast eens lezen.. |
| reactie 4
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Heel mooi!! |