Gedichten check: kind zijn is leuk/ van Micha
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
deze heeft micha vandaag gemaakt vind m erg leuk gevonden hij zit nu naast me met alles mee te lezen heel gezellig zo wel Kind zijn is leuk Als een grote boom In de zon Waar ik vandaag In klimmen kon Met mijn hengel In mijn hand Niks gevangen Maar wel op Een boomtak gehangen |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Leuk tekstje jongen |
| reactie 2
|
|
|
word nog jaloers op m als ie zo doorgaat hihi |
| reactie 3
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Leukk gedichtjee HIj word een groot dichter als hij zo doorgaat! |
| reactie 4
|
|
|
ja denk ik ook bewaar ook alles wat ie schrijft!! liefs |
| reactie 5
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Haha aah echt een super leuk vrolijk gedichtje |
| reactie 6
|
|
|
ja ben ik zeker..en bedankt voor de lieve reacties..hij zit te blozen.. liefs brigitte |
| reactie 7
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
nou uhmm..... ik zou je bijna jou als leugenaar uitmaken haha kan gewoon niet geloven dat je zoon dit geschreven heeft, dit is echt enorm goed als ik zo kon schrijven op mijn 10de, had ik nu allang een bestseller geschreven |
| reactie 8
|
|
|
dat doet ECHT!!! zelf ja soms help ik m klein beetje had zat met het woord na gevangen dan help ik maar verder heeft ie dat zelf gedaan..maarja ik was zoiets toen ik begon en ik denk omdat ie mij vaak ziet schrijven doet hij het nu ook ik ben super trots op m maar dat weet je wel...en trouwens zou het ook niet geloven als ik er niet naast zou zitten hahaha en die bestseller ach die wacht maar even hij is nog jong en moet genieten van zn leven liefs brigitte |
| reactie 9
|
|
|
Doen zijn andere broertjes ook aan schrijven of dat nog niet? |
| reactie 10
|
|
|
nee die zijn groter..1 hou er wel om soms korte verhaaltjes te maken ..en mn oudste schrijft af en toe ook wel gedichten maar voor zn vriendinetjes haha en ik geef mn kids gewoon de ruimte om kreatief te zijn met woorden ik zeg ze altijd je moet doen wat je hart je ingeeft en de woorden laten werken voor je..en micha heeft iets meer van mij haha..en misschien is het maar voor even of net als bij mij al heeeeeeeeeeeel lang hahah liefs brigitte |
| reactie 11
|
|
|
Ach, wel leuk hoor |
| Naar boven | |