Stel je voor: Haai!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
Haai! Ik zit al een poosje op 1001, maar wilde me nu toch eens even in het algemeen voorstellen Ik ben Rianne, geboren in 1998, en zit op het vwo, in een superleuke klas! <3 Ik hou van schrijven - natuurlijk Zelf ben ik Christen. Ik vind het erg leuk dat ik hier ook christelijke mensen heb gevonden! Mijn gedichtjes gaan voor een groot deel over mezelf, maar niet allemaal. Je kunt me verder denk ik wel leren kennen door m’n gedichten, Maar voor degene die ze niet allemaal wil lezen – begrijpelijk ;p - een korte samenvatting: Nieuwsgierig, chaotisch, soms heel vrolijk, soms heel chagrijnig, heel veel fantasie, en ik kan me wel goed in situaties inleven, bijdehand & vrij slordig (: In de eerste klas hebben ze op mij de sticker ‘faalangst’ geplakt, terwijl ik van mezelf weet dat ik dat niet heb. Maar daarom ben ik wel leuke dingen gaan doen, die ik anders niet had gedaan, om mezelf een beetje te bewijzen denk ik. Maar opzich heb ik er geen spijt van Dat was het denk ik wel een beetje! Mocht je nog meer willen weten, vraag het me gerust! xx |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hey welkom Ik ben ook christen |
| reactie 2
|
|
|
@Nathan : tuurlijk leuk hier ;D jeah! (: xx |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
welkom! 't is hier ook echt wel leuk c: ik ben ook geboren in '98 en ook christen |
| reactie 4
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Hooihooi |
| reactie 5
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Eej Ik ben nog niet gedoopt maar ga het wel laten doen Ik ben nu de bijbel aan het lezen dus Maar in ieder geval welkom |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
toch nog welkom..je schrijft leuke en mooie gedichten liefs brigitte |
| reactie 7
|
|
|
bedankt voor het 'welkom (: xx |