Gedichten check: reacties altijd welkom :D
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Mezelf kwijt Ik weet niet meer wie ik ben. Ik weet niet meer wat ik doe Ik ben mezelf kwijt Voel me zo boos en verdrietig En ik weet niet waarom Alles lijkt aan me voorbij te gaan Het lijkt wel, Alsof ik gevangen ben in mijn eigen lichaam Ik ben mezelf niet meer Ik voel me boos en verward Het voelt alsof ik heel iemand anders ben Dat kwaade meisje ben ik niet Ik weet nog dat ik altijd plezier in mijn leven maakte Die tijd voelt zo lang geleden Ik weet niet meer wat ik moet doen Help! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
heel mooi!! en sterk zijn ook al is dat soms wat moeilijk..herkenbaar voor mij ook wel ben er voor je liefs brigitte |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 71 |
Zij die een tocht van 1000 km gaat maken doet dit stap voor stap. Pik nu eens alle ( want die zijn er ook ) alle kleine fijne momenten van een dag er uit. Verheug je op die kleine dingen en de vreugde zal na enkel dagen groter en groter worden. Ook mijn geest zit gevangen in mijn lichaam. Maar Samm1997, jij bent baas over dat lichaam. Als je je geest even uitschakelt voor die kleine mooie dingen raak je stilaan meester over je geest. In ieder geval heb je dat gevoel - zinvol - verwoord |
| reactie 3
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
thx |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Heel mooi |