Vragen over de site: Twijfel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Autisme Berichten: 221 |
Hallo dichters, ik wou jullie even vragen of mijn gedichten echt wel goed genoeg zijn om hier op de site te posten...Ik ben er zelf heel onzeker over. Dus alle feedback is welkom. Alvast bedankt voor jullie reacties. Liefs ASS |
| reactie 1
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Lieve Lieve schat Jou gedichten zijn zeker de moeite waard om te lezen! Ik vind jou gfedichten super, Trek je maar nix aan wat andere mensen van je gedichten vinden zolang ze uit je hard zijn geschreven is het allemaal prima! Ik vind dat je het super goed doet een dikke 10 van mij!!!!!!! Liefs Samantha |
| reactie 2
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Dankjewel...ik kreeg wel positieve reacties....maar ik twijfel gewoon heel hard aan mezelf |
| reactie 3
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Je hoeft niet aan jezelf te twijfelen je bent prima hoe je bent!!! Ik kan het weten ik heb een ziekte en ik heb het leren accepteren Ik vind je een super mens!!!! Dus gooi al je twijfels weg! Als mensen je niet accepteren is dat pech voor hun want dan hebben ze een fantastisch mens minder in hun leven! Liefss |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Iedere kapitein op zijn eigen schip vaart zijn eigen koers. Hoe je ook bent, wie je ook bent, vaar dus je eigen koers en laat de lol hier niet bederven door mogelijke veronderstellingen over jezelf. Inderdaad, doe wel en zie niet om is een spreekwoord en zet je twijfels op de off knop! |
| Naar boven | |