Stel je voor: Ik ga misschien maar weer..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 61 |
Lieve kipjes, Op dit moment zit ik met mezelf helemaal in de knoop.. Ik heb het ook verschrikkelijk moeilijk nu.. Ik ga nog afentoe gedichtjes posten. En ik ga proberen er nog zo vaak mogelik te zijn. Maar het lijkt me nu beter om even te stoppen. En mezelf terug te zoeken.. Hoelang dit zal duren weet ik zelf nog niet.. Dat kan één dag zijn, één week, ... Als je echt onzettend benieuwd bent wat er nu juist helemaal is.. Dan mag je dat gerust weten. Maar daar mail je me even voor.. En dan heb ik ook direct het medeleven.. Ik kijk wel nog eens! Tot dan, Floor |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
heel veel sterkte floor ik hoop dat alles goed komt met je ik zal aan je denken...liefs brigitte |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Veel sterkte hoor, hopelijk vind jij jezelf weer |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Nee joh Floor, Gewoon lekker doorgaan. Zonde om het al zo snel op te geven. Schrijf het van je af!! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 61 |
Bedankt, Nathan en Brigitte. Beste Henk, Dat is misschien een goed idee. Ik blijf en mijn woede, angst en verdriet zal je wel aan mijn gedichten zien. Liefs, |
| reactie 5
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Sterkte en schrijven werkt echt het beste! |
| reactie 6
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Lieve Floor, Ten eerste ik weet wat je doormaakt, ik heb ook heel erg met mezelf in de knoop gezeten het liep niet lekker thuis met mijn (EX!!!) vriendje en op school ik overwoog zelfs zelfmoord en ik heb het ook een aantal keer geprobeerd dat mag je best weten Schrijf het lekker van je af maakt niet uit of het niet een mooi gedicht is ! Schrijven helpt altijd!!!! Veel sterte meis En zet em op!!! XxX Samantha |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Als er op de wereld alleen maar verdriet bestond is er geen mens die van de wereld nog iets vond zie deze ook op mijn site |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
sterkte ermee! soms loopt alles gewoon niet zoalsje het zou willen, heel veel sterkte! xx |
| reactie 9
|
|
|
flipper78 Berichten: 7 |
sterkte floor jammer dat ik niet kan reageren op je mail maar hoe is het inmiddels met je kom op en schrijf het van je af doe ik ook gr angela |
| reactie 10
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ik sluit me aan bij Angela, gaat het al wat beter? We horen het wel Floor heel veel sterkte! Mail me gerust als het nodig is! Liefs liefs |
| reactie 11
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
Als er een probleem is kunne jullie gerust naar mij mailen op [email protected] -xxx- Valab |
| Naar boven | |