Vragen over de site: Besto..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 61 |
Besto.. Gedichten heb je niet, Maar toch ben jij mijn favoriet, Zo veel vragen, En dichters die hun misdragen, Altijd sta jij daar, En altijd ben jij dan beschikbaar, Of gewoon gezellig praten, En even alle problemen achterlaten, We zijn jou allemaal heel dankbaar, Jij bent van deze site de ''besto'' eigenaar! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Ach Floor, je bent 14, jammer voor mij. Anders was ik er eens goed voor gaan zitten en had ik een bak saracasme geloosd. Slijmen bij de beheerder, dat is, zeg maar, niet erg fair. Heb je helemaal niet nodig Maar Besto, is dit het 'niveau' dat u voor ogen hebt?. Ben ik nou zo gek...... Nou, daar moeten anderen maar over oordelen.hoor. Volgens Floor praat u gezellig problemen met haar door. Veel plezier daarmee!! |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt echt waar! Lekker gedichten "bekakken".. En geloof me het is niet omdat ik 14 ben dat ik niet tegen saracasme kan of gewoon een kleuter ben. Vooral echt leuk omdat te horen. Maar moeten nu echt alle gedichtjes over Besto gewoon tegen hem zijn. Volgens mij niet hoor. Is jou mening, maar mag ik vragen GA NIET MIJN GEDICHTJES "BEKAKKEN"?! DANKJE? Ik zou je willen zoeken In het land van jouw verraad Om je de pijn te laten voelen Hoeveel ik je nu haat .. Nu tevreden dat is nu echt geen fucking bullshit dat ik vertel.. |
| reactie 3
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Haha, dank voor het gedicht, voor me gevleid ;-) |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Sorry Floor, Ik neem je heus wel serieus. Maar ik vond het niet gepast om je te kwetsen met een kutgedicht. Ik heb niets tegen jou. Maar, in mijn optiek, is het beter om niet te opvallend aardig te doen tegen de redactie. Kijk maar naar de sarcastische reactie, die mijn grote vriend besto je heeft gestuurd. Trek je er niet zoveel van aan. Gr Henk Benard |
| reactie 5
|
|
|
Mij ook sorry! Tja, ik ben best boos op Besto.. Zo'n dingen sturen naar meisjes die jaren jonger zijn dan hem is best jammer. En raakt me ook.. Liefs, Floor |
| reactie 6
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Volgens mij was mijn reactie niet sarcastisch? Tevens zie ik ook niet in waarom mijn reactie ongepast zou zijn vanwege een leeftijdsverschil. Volgens mij interpreteren jullie hier iets volledig verkeerd. Gevleid: www.encyclo.nl/begrip/gevleid |
| reactie 7
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Ach besto volgens mij maakt het niks uit wat je zegt... Want als mensen jouw ergens op willen pakken, omdat ze het niet eens zijn met het beleid van jullie site, dan gaan ze er naar zoeken en vinden ze altijd wel iets. En vinden zij niets, nou dan verdraaien zij jouw woorden wel.. Een beetje jammer. Als wie dan ook het niet eens is met degene die deze site beheert, en welke regels die heeft, dan zou ik zeggen: Stap op, zoek een andere site of gedraag je volwassen en leg niet op alle slakken zout... Nu kun je natuurlijk ook hier weer een hele discussie over aan gaan, maar dat is verspeelde moeite want dit is mijn mening, heel objectief. |
| reactie 8
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
floor dit is niet verkeerd bedoeld maar ik ben het eens met nathan slijme bij de beheerder en ik weet niet meer wat ik moet geloven welke gedihten van jou zijn want kei veel heb je gewoon zo van het internet gepakt!!! |
| reactie 9
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Ja idd floor als je gedichten van internet pluk, Worden mensen ongelukkig dus ik stel voor; Zoek een andere site op! en ga daar mensen ongelukkig maken! |
| reactie 10
|
|
|
Eindelijk iemand die et met me eens is! |
| reactie 11
|
|
|
@samm1997 haha jaa jij ook al? Nou floor heeft in korte tijd vrienden en vijanden gemaakt.. |
| reactie 12
|
|
|
@ roselien haha ja ik kwam erachter dat ik die gedichten al kende en toen ging k eerst google naar het gedicht aids van haar en toen stuurde ik die link naar floor zegt ze haha ja die is van mijn zus! dus HAHA! en toen ging ik verder zoeken en toen bleek dat al haar gedichten zowat van nternet komen en da vind ik gewoonb egt te triets |
| reactie 13
|
|
|
ja idd dat is zoo |
| Naar boven | |
Reageren op: Besto..
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...