Vragen over de site: Het is best zo
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Besto Ik las een paar jaar terug Iets over ‘zin’ over ‘bestaan’ Ik vroeg mijn mams, enig idee Waar dit over kan gaan? Ze zei ik praat met papa Die regelt wel een baan Plots was ik sitebeheerder Zo, dat had ik goed gedaan! Ik ben goed, ik noem mij besto Ik beheer de site hier en bewaak ook het niveau En dan komt ineens zo’n klojo en die pest zo Die heeft kritiek op me en dat kwetst zo Gelukkig voor me is de rest niet zo Want reageren durf ik niet, ’t is best zo. |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Je weet zelf wat je fout deed, maar bedankt voor het gedicht, zal hem op kantoor ophangen! |
| reactie 2
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
-_- hij deed nix fout -_- |
| reactie 3
|
|
|
???? Wat heb ik fout gedaan? Geen idee. U heeft niet gereageerd en ik ben niet helderziend. Maar dank dat u hem ophangt op uw kantoor. Ik voel mij zeer vereerd!. |
| reactie 4
|
|
|
Lieve lieve Henk Luister, Je hebt helemaal niks fout gedaan Die man is gewoon ongesteld ofzo en is dan sjagie Effe een paar dagen wachten tot et over is haha |
| reactie 5
|
|
|
Thanks. Maar gedichten insturen doe ik voorlopig niet meer. Althans, niet op dit platform. Ik maak me er ook verder niet druk over. Dus doe jij dat aub ook niet. Gewoon gedichten plaatsen en besto? Ach ja, het is nu eenmaal zo. Er zijn belangrijkere zaken om je mee bezig te houden. |
| reactie 6
|
|
|
ik maak me er niet druk over maar als ik me in jou situatie plaats zou ik me egt genaaid voelen ... |
| reactie 7
|
|
|
Gedichten met het woord "Neuken" worden gewoon verwijderd. "niks fout" slaat dus nergens op. |
| reactie 8
|
|
|
Nee maar!!!!. U heeft iets gevonden. Het N-woord mag niet gebruikt worden. Dit wordt steeds leuker. Ten eerste, staat het verboden woord, gewoon in de Van Dale. Het is zoiets als geslachtsgemeenschap. Vermoedelijk bent u door dit verschijnsel ooit ter wereld gekomen. Behalve dat het zomaar een klein bestootje kan opleveren, kan ik u er nog wel iets over zeggen. Veel mensen vinden het erg prettig, dat N-woord te beleven. Ik snap u wel, de eerste keer is best een beetje eng. Maar ik adviseer u om, indien iemand u de kans geeft, het toch eens te proberen. Het is de moeite waard! Kom op besto, Zet 'm op! |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 61 |
Het spijt me dat ik me er mee bemoei. Maar ik erger me er vooral aan waarom het n-woord gewoon niet mag gebruikt worden. Wat is er daan nu gewoon mis mee? Ik bedoel zonder n-woord geen Besto, geen gedichten, geen site, geen ruzie.. Liefs, |
| reactie 10
|
|
|
ja ik bedoel maar neuken ( ja ik zeg het gewooon voluit) is niks mis mee het is een passie tussen de man en vrouw waardoor u ook bent geboren |
| reactie 11
|
|
|
Dat het voorkomt in de van Dale heeft hier weinig mee te maken, het is onze website, onze keuzes. Als je je daar niet in kunt schikken, je bent niet verplicht om deze website te bezoeken. |
| reactie 12
|
|
|
vind et nog steeds triest maarja dan kan je nog 1000 gedichten gaan nakijken want heb er zat gezien met het woord erin dus veel plezier -_- |
| reactie 13
|
|
|
Er staat geen enkel gedicht op de website met dat woord erin, gebruik de zoekmachine maar eens ;-) |
| reactie 14
|
|
|
Anonymous-1 Berichten: 76 |
hey besto, waarom ga je je zelf verdedigen....als ze de algemene voorwaarden hadden gelezen...waar ze zelf mee akkoord zijn gegaan....dan weten ze ook dat 1001 ongepaste gedichten enz...volgens de richtlijnen van 1001 direct of bij nader inzien verwijderen.....kwestie van eerst iets lezen voordat je op akkoord drukt.. en idd voor iedereen die zich niet in de regels kunnen vinden...even goeie vrienden...maar ga dan gewoon naar een andere site... echt jammer dat het forum nu een beetje gebruikt wordt om de admins af te zeiken...lijkt wel een soap te worden... hier zal ook wel gezeik op komen....maaruhh....boeiend.... |
| reactie 15
|
|
|
haha nieuwe soap op tv 1001 gedichten live! Xd |
| Naar boven | |
Reageren op: Het is best zo
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...