1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Het is best zo

datum 23-06-12 00:46
startpost
Verwijderde gebruiker
Besto

Ik las een paar jaar terug
Iets over ‘zin’ over ‘bestaan’
Ik vroeg mijn mams, enig idee
Waar dit over kan gaan?

Ze zei ik praat met papa
Die regelt wel een baan
Plots was ik sitebeheerder
Zo, dat had ik goed gedaan!

Ik ben goed, ik noem mij besto
Ik beheer de site hier en bewaak ook het niveau
En dan komt ineens zo’n klojo en die pest zo
Die heeft kritiek op me en dat kwetst zo
Gelukkig voor me is de rest niet zo
Want reageren durf ik niet, ’t is best zo.
datum 24-06-12 15:31
reactie 1
besto
Je weet zelf wat je fout deed, maar bedankt voor het gedicht, zal hem op kantoor ophangen!
datum 24-06-12 17:09
reactie 2
Samm1997
-_-
hij deed nix fout
-_-
datum 24-06-12 17:55
reactie 3
Verwijderde gebruiker
???? Wat heb ik fout gedaan? Geen idee. U heeft niet gereageerd en ik ben niet helderziend. Maar dank dat u hem ophangt op uw kantoor. Ik voel mij zeer vereerd!.
datum 24-06-12 17:57
reactie 4
Samm1997
Lieve lieve Henk
Luister, Je hebt helemaal niks fout gedaan
Die man is gewoon ongesteld ofzo en is dan sjagie
Effe een paar dagen wachten tot et over is haha
datum 24-06-12 19:30
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Thanks. Maar gedichten insturen doe ik voorlopig niet meer. Althans, niet op dit platform. Ik maak me er ook verder niet druk over. Dus doe jij dat aub ook niet. Gewoon gedichten plaatsen en besto? Ach ja, het is nu eenmaal zo. Er zijn belangrijkere zaken om je mee bezig te houden.
datum 24-06-12 21:47
reactie 6
Samm1997
ik maak me er niet druk over maar als ik me in jou situatie plaats zou ik me egt genaaid voelen ...
datum 25-06-12 09:33
reactie 7
besto
Gedichten met het woord "Neuken" worden gewoon verwijderd. "niks fout" slaat dus nergens op.
datum 25-06-12 18:30
reactie 8
Verwijderde gebruiker
Nee maar!!!!. U heeft iets gevonden. Het N-woord mag niet gebruikt worden. Dit wordt steeds leuker. Ten eerste, staat het verboden woord, gewoon in de Van Dale. Het is zoiets als geslachtsgemeenschap. Vermoedelijk bent u door dit verschijnsel ooit ter wereld gekomen.

Behalve dat het zomaar een klein bestootje kan opleveren, kan ik u er nog wel iets over zeggen. Veel mensen vinden het erg prettig, dat N-woord te beleven. Ik snap u wel, de eerste keer is best een beetje eng. Maar ik adviseer u om, indien iemand u de kans geeft, het toch eens te proberen. Het is de moeite waard!

Kom op besto, Zet 'm op!
datum 25-06-12 19:29
reactie 9
Verwijderde gebruiker
Het spijt me dat ik me er mee bemoei.
Maar ik erger me er vooral aan waarom het n-woord gewoon niet mag gebruikt worden. Wat is er daan nu gewoon mis mee? Ik bedoel zonder n-woord geen Besto, geen gedichten, geen site, geen ruzie..

Liefs,
datum 25-06-12 21:29
reactie 10
Samm1997
ja ik bedoel maar neuken ( ja ik zeg het gewooon voluit) is niks mis mee het is een passie tussen de man en vrouw waardoor u ook bent geboren .
datum 26-06-12 12:58
reactie 11
besto
Dat het voorkomt in de van Dale heeft hier weinig mee te maken, het is onze website, onze keuzes. Als je je daar niet in kunt schikken, je bent niet verplicht om deze website te bezoeken.
datum 26-06-12 15:24
reactie 12
Samm1997
vind et nog steeds triest maarja dan kan je nog 1000 gedichten gaan nakijken want heb er zat gezien met het woord erin dus veel plezier -_-
datum 28-06-12 11:24
reactie 13
besto
Er staat geen enkel gedicht op de website met dat woord erin, gebruik de zoekmachine maar eens ;-)
datum 28-06-12 12:21
reactie 14
Anonymous-1
hey besto,

waarom ga je je zelf verdedigen....als ze de algemene voorwaarden hadden gelezen...waar ze zelf mee akkoord zijn gegaan....dan weten ze ook dat 1001 ongepaste gedichten enz...volgens de richtlijnen van 1001 direct of bij nader inzien verwijderen.....kwestie van eerst iets lezen voordat je op akkoord drukt..

en idd voor iedereen die zich niet in de regels kunnen vinden...even goeie vrienden...maar ga dan gewoon naar een andere site...

echt jammer dat het forum nu een beetje gebruikt wordt om de admins af te zeiken...lijkt wel een soap te worden... ...

hier zal ook wel gezeik op komen....maaruhh....boeiend....
datum 28-06-12 13:00
reactie 15
Samm1997
haha nieuwe soap op tv 1001 gedichten live!
Xd
Naar boven

Reageren op: Het is best zo

Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...