1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Laatste poging

1
datum 22-06-12 18:43
startpost
Verwijderde gebruiker
@ redactie

22-06-2012 10:36 / Uw gedicht 'Rozen verwelken' is goedgekeurd door de redactie

In januari is dit gedicht geplaatst. Een paar dagen geleden is het gedicht verwijderd, niet door mij en zonder toelichting. Ik heb om opheldering gevraagd via het forum, berichten die u vanmorgen zonder toelichting verwijderd hebt.

U heeft mij een standaard bericht gestuurd dat het gedichtje opnieuw geplaatst is (zie boven). Ook dat is niet waar. Nog eenmaal de vraag, bent u mij nu aan het bedonderen, of kan er technisch iets fout zijn gegaan. Dat laatste is van mijn kant uitgesloten.

Oftewel, zou het zomaar mogelijk zijn dat u reageert en eea toelicht?
datum 22-06-12 18:59
reactie 1
Samm1997
Beste redactie doe eens niet zo triest tege hem!
datum 22-06-12 20:03
reactie 2
DJolien
Sluit me aan bij Samm1997, x
datum 23-06-12 00:44
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Besto

Ik las een paar jaar terug
Iets over ‘zin’ over ‘bestaan’
Ik vroeg mijn mams, enig idee
Waar dit over kan gaan?

Ze zei ik praat met papa
Die regelt wel een baan
Plots was ik sitebeheerder
Zo, dat had ik goed gedaan!

Ik ben goed, ik noem mij besto
Ik beheer de site hier en bewaak ook het niveau
En dan komt ineens zo’n klojo en die pest zo
Die heeft kritiek op me en dat kwetst zo
Gelukkig voor me is de rest niet zo
Want reageren durf ik niet, ’t is best zo.
datum 24-06-12 15:34
reactie 4
besto
Het schijnt gewoon niet door te dringen dat het gedicht niet gewenst is op de website. Accepteer het nou maar wat het is niet anders.

Dat het gedicht door de keuring kwam is omdat we daar enkel op spelfouten en dergelijke selecteren en slechts globaal inhoudelijk. Als we later een gedicht tegenkomen dat ons niet bevalt dan verwijderen we dat.

Get over it.
datum 24-06-12 16:07
reactie 5
Samm1997
Weetje besto wat jij ook kan doen. Zijn gedichten gewoon accepteren want in de grondwet staat vrijheid van meningsuiting en hij uit zijn mening in zijn gedichten dus logisch gezien mag jij zijn gedichten niet weigeren !!!!
Dus jij moet het maar gewoon accepteren !!!!!
Dus jij GET OVER IT!

nou moet je me niet verkeerd gaan begrijpen hoor, ben best een lief meisje hoor . Maar je moet mensen gewoon accepteren en als aan iemand van 1001 gedichten komt kom je ook aan mij !
datum 24-06-12 17:51
reactie 6
Verwijderde gebruiker
Hallo, dit gedichtje heeft een klein half jaar op uw site gestaan en is niet onopgemerkt gebleven. Dat u censuur toepast, okay, in grote delen van de wereld is dat heel gewoon. Echter, tegen uw bewering in, verwijdert u een gedicht zonder opgaaf van reden. U bericht mij dat, nadat het opnieuw ingezonden is, het goedgekeurd is. Wederom plaatst u hem zonder toelichting niet. Welk deel begrijpt u niet?
datum 24-06-12 17:56
reactie 7
Samm1997
die uitleg wil ik ook best hore weet je dat
datum 25-06-12 09:32
reactie 8
besto
"Zijn gedichten gewoon accepteren want in de grondwet staat vrijheid van meningsuiting en hij uit zijn mening in zijn gedichten dus logisch gezien mag jij zijn gedichten niet weigeren !!!!"
Hier mis je toch even een puntje, hij mag zijn gedichten best schrijven, enkel hebben wij op onze eigen website toch zeker wel het recht deze te weigeren.

"U bericht mij dat, nadat het opnieuw ingezonden is, het goedgekeurd is. Wederom plaatst u hem zonder toelichting niet. Welk deel begrijpt u niet? "
Daar geef ik je gelijk, echter is het gewoon te veel werk om voor ons iedereen te berichten bij een wijziging of verwijdering van een gedicht. Als ik je daarna de reden geef waarom en jij hem daarna opnieuw toevoegt voel ik me niet verplicht je nogmaals aan te geven waarom.

Het is echt niet om jullie te pesten, maar wij houden onze site graag netjes.
Naar boven

1

Reageren op: Laatste poging

Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...