Gedichten check: plz reacties :D
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Hoi vrienden,vrindinnen,vijhanden of wie dit ook leest xD Zoals jullie weten(of niet) schrijf ik altijd gedichten die NIET rijmen Dus ik dacht ik probeer eens wat? Reacties zou ik heel leuk vinden En nog een vraag als jullie een onderwerp hebben over jullie zelf geef me wat info over jullie en ik schrijf er een gedicht over Liefs Samantha Ik voel me eenzaam en alleen Er zijn helemaal geen mensen om me heen Niemand die zich bekomerd om mij Dit gevoel maakt mij niet blij Ik zie tieners samen hangen op straat Nooit vraagt iemand hoe het met me gaat Thuis kan ik er ook niet mee kwijt Mijn ouders zeggen gedraag je nu eens als een volwasse meid Telkens zeg ik dan weer Mam dit doet me zeer Ik voel me zo alleen Ik heb nooit vrienden om me heen Ik was een tijd depressief Ik vond zelfmoord wel een goed motief Alle pogingen lukte niet Ik voelde mezelf een grote miet Ik besloot om in therapie te gaan En varwel te zeggen tegen mijn oude levensbaan Het gaat nu goed met mij Ik voel me alweer wat blij Alle dingen uit mijn verleden Sluit ik af met dit gedicht Ik heb door die tijd al te veel gezwicht Ik kijk nu met mijn blik naar de toekomst toe Want ik ben mijn leven nog lang niet moe!!! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 71 |
1) 10 2) 7 3) 4 4) 10 Totaal 7.75 |
| reactie 2
|
|
|
Kijk dat is beter |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 61 |
Dat jij dat durft te vragen? Geloof me. Het is alweer een prachtig gedicht! Hou die ''rijmklier'' vast! Floaar |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Het is best mooi hoor |
| reactie 5
|
|
|
heel erg bedankt voor jullie lieve reacties ik heb nou gewoon gereimd op wat ik mee maak in mijn leven |
| reactie 6
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Dat heb je heel mooi gedaan! Vooral het positieve einde maakt me blij |
| reactie 7
|
|
|
Dankje allemaal |