Stel je voor: Joyce maakt haar entree
|
startpost
|
|
|---|---|
|
JoyceW Berichten: 2 |
Hallo allemaal! Ik ben Joyce, 19 jaar, en ik woon op een mysterieuze locatie in België. In het dagelijks leven ben ik een hardwerkende studente, maar in de vakantieperiodes geniet ik ten volle van het leven. De laatste jaren geef ik mijzelf elke vakantie opnieuw een 'opdracht' mee. De voorbije jaren zijn onder andere 'een vakantie lang gezond eten', 'leren schaken' en 'leren koken' gepasseerd, en nu had ik zin om eens de creatieve tour op te gaan. Ik had deze site al op regelmatige basis bezocht, dus besloot mezelf aan te melden. Deels omdat ik sedert mijn beginjaren al gefascineerd ben door de kunst van het woord, maar ook omdat ik mijzelf wel eens wil toetsen op het gebied van poëzie. Helaas ben ik nooit tot het schrijven zelf gekomen... tot vandaag. Ik weet namelijk niet of ik de geschikte bagage heb om een volleerd gedichtenschrijfster te worden, maar met wilskracht kom je al een heel eind. Ik hoop dat ik in dit proces op een hoop steun kan rekenen, en ik zodoende mijn eigen creativiteit kan (her)ontdekken. Het zal een uitdaging worden, maar ik ga hem graag aan! Als jullie nog vragen hebben, mogen jullie die zeker even stellen! Groetjes xx Joyce |
| reactie 1
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Ik vind het geniaal en erg creatief dat je elke vakantie zoiets verzint. Grappig. Zou ik niet zo snel op komen eigenlijk Maar welkom hier, wij zijn benieuwd.. Groetjess |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom, als je lang genoeg schrijft krijg je vanzelf ervaring en schrijf je betere/mooiere gedichten |
| reactie 3
|
|
|
JoyceW Berichten: 2 |
Dank jullie beide voor de verwelkoming! Ik zal mijn best doen. Ik heb net twee gedichtjes geschreven en doorgezonden, dus hopelijk komen ze weldra online te staan. |
| reactie 4
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Welkom op de sitee! je zult je snel thuis voelen bij ons! Liefs mij |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 61 |
Welkom! Pff, het is maar iets dat je in je vrije tijd doet. Dus doet het er toe dat je kan dichten? Nee! Iedereen en alle gedichten zijn welkom! Jij dus alvast ook! Veel plezier! Floor x |
| Naar boven | |