Stel je voor: Hohoho weeral een nieuweling?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 61 |
Ha die dichters! Jaja inderdaad, weer al een nieuweling! Jullie zijn vast wel benieuwd? Wie, wat, waar? Ik ben Floor en ben 14 jaar geleden op de wereld gebracht/geboren. Ik dicht al sinds mijn 10de. Niet echt lang? Ik kom op deze site door een vriendin van mij: Snoozz! Kennen jullie die? Jullie kunnen mij altijd mailen of gewoon je vraag vragen op het forum! Zo! Hopelijk vinden jullie '' die nieuweling'' wel leuk?! Ik zie jullie later! Floor xoxox |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
welkom floor |
| reactie 2
|
|
|
Dankje heks, Oh, zo noem ik je liever niet... Ik ga eens je gedichtjes lezen! Liefs, |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom Floor |
| reactie 4
|
|
|
Dankje Nathan! Als ik jou zo toch mag noemen? |
| reactie 5
|
|
|
Je mag mij zo noemen hoor |
| reactie 6
|
|
|
Ok. Noem jij mij dan maar Floor. Maar dat deed je vast wel al |
| reactie 7
|
|
|
Dat weet ik eigenlijk niet, maar ik denk het niet hoor. Ze schrijft best mooie dingen en wat mij betreft hoeft ze van mij niet te stoppen En ja, ik had je al Floor genoemd, dat x-je hoefde ik er toch niet voor te zetten? |
| reactie 8
|
|
|
Owh. Hopelijk is ze niet gestopt heb al enkele gedichten van haar gelezen en inderdaad prachtig. Maar die van jou ook hoor! Ik heb al 2 gedichten maar alleen nog in wachtlijst dus nog even geduld! Oja, Floor is genoeg |
| reactie 9
|
|
|
Ik ben benieuwd |
| reactie 10
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
alle nieuwen die zijn welkom, want hoe meer mensen, hoe meer er te leren valt!!! en hoe meer gedichten en verhalen! Floor bij deze WELKOM!! |
| reactie 11
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Hey Floor, ze is niet gestopt ohr, ze heeft er toevallig vandaag weer 1 ingestuurd. Ze is nu veelal met haar vriendje, wie zal dat toch zijn(a) Maar ze schrijft nog steeds gedichten. Ik ben benieuwd wat je van mijn gedichten vindt gr, Tim |
| reactie 12
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
Welkom Floor! en ik hoop dat je het leuk gaat vinden op deze site Ik ben benieuwd naar je gedichten ! Liefss Melissa |
| reactie 13
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Eej floor Welkom op 1001 gedichten Je zult hier merken dat je altijd steun van ons kan verwachten! Dus een fijne tijd op 1001 he Liefs Samantha |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Welkom Floor |
| reactie 15
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Nogmaals; Welkom op 1001 Floor! Je gaat het hier vast geweldig naar je zin hebben! Kga je gedichten snel lezen! xLucas! |
| Naar boven | |