Gedichten check: Voor jou
|
startpost
|
|
|---|---|
|
BlueonBlue Berichten: 17 |
Voor jou ga ik in tegen mijn natuur Voor jou zoek ik naar vrienden Voor jou ga ik de dingen anders doen Voor jou moet het beter kunnen Voor jou hang ik aan takken mijn handen bloeden en ik val naar beneden Ik leer op mijn handen lopen Ik doe een backflip en val op mijn nek Ook voor jou bezocht ik het kerkhof Voor jou schrijf ik het boek maar ik verander alle namen Voor jou maak ik een tekening en maak me belachelijk Voor jou wil ik het echt begrijpen Voor jou denk ik over de geheimen van de kosmos en leer ik mijn eigen beperkingen Voor jou begin ik me beter te voelen Ik vertel zelfs wat grapjes en probeer een leuker mens te zijn Voor jou geniet ik van het leven en hang ik rond in cafés word ik lenig en dans wat in het rond met andere vrouwen Ik drink een pintje Voor jou slaap ik acht uur en droom ik Ik zorg zelfs dat jij erin voorkomt Voor jou poets ik mijn tanden Voor jou denk ik weer aan dieren aan planten en aan mensen Voor jou kijk ik vijf jaar naar een foto en even uit het raam Voor jou ga ik op reis naar andere landen Ik praat met vreemden, leer twintig talen Voor jou word ik eindelijk een jonge dief steel ik bijeen wat ik maar kan vinden en gooi het allemaal in een hol in de rotsen Voor als je daar ooit zou komen Voor jou word ik geslagen en weggejaagd Voor jou luister ik naar de ruis van de wind Voor jou word ik oud Voor jou verspil ik mijn beste jaren en voor jou schrijf ik deze woorden. |
| reactie 1
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Poeh dan doe je inderdaad veel ''voor jou'' :O Meen je serieus dat je dat allemaal voor ''voor jou'' doet? Best moooi gemaakt!!!! |
| reactie 2
|
|
|
topmoddel123 Berichten: 1 |
wow... heftig maar heel goed bedacht |
| Naar boven | |