Gedichten check: 'Geen c'est la vie'
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Steev Berichten: 2 |
Het is in principe een 'rap' (begrijp dat de structuur en de context daarom wat af kan wijken van het 'normale'?). Omdat ik het leuk vind om rap wat breder te trekken, ben ik heel erg benieuwd naar wat andere meningen! Alvast bedankt. 'Geen c'est la vie' Verander perspectieven Zie liever liefde zie je, zie de zielen Stiekem zeg ik, ziel zeg iets Maar 't zegt niets Maar dat zegt niets Ik heb iets om te bereiken Maar hoe verder naar het eind ik kom Begint het steeds verder te lijken Ik begrijp het is ongrijpbaar, maar waarom Geef me meer tijd, geef me meer tijd Of geef me wat ik mis, scheelt me weer tijd Wis m'n ongewis met verhalen Gedachten vertalen, verbale communicatie We staan in relatie tot elkaar Relativiteit Realiteit is ten spijte Een illusie, dat zal blijken naamate de tijd verstrijkt, Ik zeg het Geef me gewoon wat ruimte Geef me de ruimte om me op te sluiten Uiten uitgesloten, Laat alle in-drukken buiten Luister naar een ruis van stilte Zuiver focus, Kijkend door de ogen van de eeuwigheid Zie ik mezelf niet Pleasee, geen c'est la vie Nu ben ik iemand, Maar ben ik iemand Ben ik iemand over honderd jaar Tweehonderd jaar, driehonderd jaar Wie, kent m'n naam dan nog? Wil niet verloren gaan Ben niet geboren om te sterven |
| reactie 1
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
super gave tekst, ik zie dit niet zozeer puur als rap. het kan net zo goed gewoon een tekst voor een nummer zijn (zang bedoel ik) maar echt subliem Gr. Jan-patrick |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 71 |
'Geen c'est la vie' Zeer goed geschreven. Zelfs als een gedicht pur sang. Goede inhoud, no nonsens uitdrukkingen. Uit het leven, voor het leven. Heel goed jure |
| Naar boven | |