Korte verhalen check: schrijf examen nederlands c;
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
heej iedereen! ik heb vrijdag schrijfexamen gehad en ik dacht laten we het eens p het forum zetten, reacties? Later wil ik vooral... Vandaag, 1 juni 2010, ben ik 13 jaar, 9 maanden en 10 dagen oud. Morgen zal ik 13 jaar 9 maanden en 11 dagen oud zijn. Zo kan ik eeuwen door gaan maar daar zal ik mijn tijd niet aan verspillen. Maar aan wat dan wel? Later, wanneer is dat? Dat kan over 5 minuten zijn maar ook over 5 jaar. Eén ding is zeker over later, het is niet nu. Maar nu kan je wel denken over later en dat is dus wat ik nu doe. Later zal ik willen schrijven en tekenen. Maar ook wiskunde zal in mijn leven blijven, hoop ik. Dat laatste komt wel in orde met volgend jaar (hopelijk) Latijn-Wiskunde. Want ja, nu kan je wel zeggen morgen doe ik dit en dat maar in feite weet je dat nooit zeker. Zo zijn we weer bij het volgende punt: dromen. Later zal ik dromen, over alles en nog veel meer. Die dromen schrijf ik dan op en hup, dan zijn we weer bij schrijven. Iets in de geneeskunde, hoort er misschien ook nog bij. Maar ja, dan zal ik nog heel hard mijn best mogen doen op school. In ieder geval zal ik enorm hard bezig zijn. Actief dat ik altijd ben. Je ziet het, ik wil veel doen. Tijd genoeg zou je denken. Misschien wel, misschien niet. We zullen wel zien, zeg ik dan. In ieder geval zal ik één ding zeker doen later. Veel belangrijker dan rijkdom of werk. Later wil ik vooral mijzelf zijn. |
| Naar boven | |