Gedichten check: fock dit leven, just let me go.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Ik wil weg weg van hier zoveel pech zo weinig plezier het zit niet mee alleen maar tegen zeg niet nee niet bewegen je kan me toch niet stoppen als ik het wil dan doe ik het ga iedereen aan de kant schoppen dan lijk in een raket wil naar die plek waar ik me fijn voel ik word knettergek dit is mijn doel. Alissa. Zoals je ziet als je dit leest ik val in het niets ben nooit vrolijk geweest mocht je wat willen zeggen moet je het zelf weten als je wil helpen kan je dat vergeten ik wil geen hulp laat me alleen ik ben zoals een tulp groeit op, en gaat heen. |
| reactie 1
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
de titel sprak me aan, die moet je erop zetten! |
| reactie 2
|
|
|
Het eerste stukje, tot de Alissa. staat er op |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
heel mooi!!! liefs brigitte |
| reactie 4
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Heel mooi gedichtje, hou je sterk he |
| reactie 5
|
|
|
Mariska92 Berichten: 13 |
heel mooi geschreven! |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 71 |
Als mij één van de miljarden mensen die aan " de andere zijde " zijn ooit tegen één mens wat hier leeft zou komen zeggen, daar is het beter. Overweeg ik met je mee te gaan. Helaas niemand kan zeggen dat het ginds beter is. |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Mooi gedicht, maar geen, zeg maar, vrolijk gedicht. Dat hoeft natuurlijk ook niet. Nog even aan Jure: Weliswaar wat filosofisch, maar zelfs al zou je weten dat het aan 'de andere zijde' beter is, waarom zou je dan nu al meegaan? Het moment komt immers toch, dat je aan die 'andere zijde' belandt. Dan is het toch logischer om er nu zoveel mogelijk uit te halen. Of maak ik een denkfout? |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Erg mooi, en sterkte |
| reactie 9
|
|
|
thnx allemaal <3 En mrssterretje zal allemaal wel goed komen |
| reactie 10
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Alissa, Soms zit het leven tegen, en soms valt alles mee. Maar wanneer je blijft knokken, vind jij ook eens de trofee. De mooie goede dingen, Die in dit hele leven bestaan. Blijf altijd proberen voor een plek. In dit leven, en blijf op benen staan!! sterkte! |
| reactie 11
|
|
|
Jolien wat een mooi gedichtje |
| reactie 12
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Super mooi !!! |