Stel je voor: Even voorstellen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Hallo daar. Toen ik vorig jaar nieuwjaarskaarten ging schrijven besloot ik hier een gedicht op te zetten en dat werd mijn eerste gedicht op deze site, betrekkelijkheid. Sindsdien ben ik het als heel prettig gaan ervaren om die dingen die me bezighouden in een gedicht terug te laten komen. Ik vind het leuk om te zien dat mijn gedichten worden gelezen en nog leuker is het als ze ook een waardering krijgen. Het valt me wel op dat er hier heel veel jongeren vertoeven maar ach ik ben dan wel 56 jaar maar voel me nog heel jong hoor. Ik hoop dat we nog heel veel plezier mogen beleven aan elkaars gedichten en dat we onze gevoelens in onze gedichten een plek kunnen geven. Lieve groet van Pien |
| reactie 1
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Hallo, als eerste welkom haha, was je al een paar keer tegen gekomen en heb volgens mij ook al een aantal gedichtn van je gelezen. Zo kun je inderdaad erachterkomen dat het prettig is gedichten te schrijven, iedereen komt er op een andere manier achter. Haha komen inderdaad veel jongeren op deze site, zoals ik, maar het is ook een soort vriendenclubje geworden denk ik met jong en .. iets minder jong Hoop ook inderdaad dat we vooral onze gevoelens een plekje kunne n blijven geven en op deze site altijd gesteunt worden door elkaar. Liefs Noes |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom, ja, je zult je wel snel thuis voelen hier |
| Naar boven | |