Gedichten check: Nog geen titel bedacht
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hopeless1 Berichten: 48 |
je bent nog zo jong maar toch al zoveel verdriet gekend maar geef niet op meissie je bent sterker dan je zelf denkt het doet soms zoveel pijn en dan spookt de gedachte van opgeven maar meissie, meissie toch er is nog zoveel om voor te leven stop er aub mee met jezelf verdriet en pijn te doen je bent een uniek persoon het gras wordt voor jou ook weer groen en geloof me als ik zeg je bent echt niet helemaal alleen doe je ogen maar eens open en kijk maar eens goed om je heen dan zal je zien dat er veel mensen om je heen staan die staan daar niet voor de lol maar om jou te helpen door deze moeilijke tijd heen te slaan weet, daar tussen die mensen daar sta ik natuurlijk ook tussen neem onze hulp aan zodat je je op een betere toekomst kunt focussen dus blijf sterk je kunt het aan ja er is een tijd van komen maar voor jou nog lang geen tijd om te gaan ik geloof in je dus ga door wij zijn er voor je want daar zijn vrienden voor |
| reactie 1
|
|
|
Boogschutter-67 Berichten: 14 |
Nog geen titel? Wat dacht je van; Geloof in je zelf... Wat dacht je van; Vrienden zie je niet altijd maar als het nodig is zijn ze er wel... Wat dacht je van;Een vriend die in jou gelooft... Wat dacht je van;Maak je sterk...en maak je dromen waar... Wat dacht je van;Je bent uniek... Nou ik hoop je al wat aardig op ideen heb gebracht en nu je eigen versie nog... Succes ermee en een prachtig gedicht...5-Sterren...mijn complimenten!!!! |
| reactie 2
|
|
|
Dank je wel,Boogschutter, je hebt me zeker op ideen gebracht. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
ben het met boogschutter eens !!! je bent erg goed!! liefs brigitte |
| reactie 4
|
|
|
Dank je wel Brigitte, |
| reactie 5
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Aah heeel mooi gedichtje !! Echt .. sprakeloos .. herkenbaar.. Top ! Liefs |
| reactie 6
|
|
|
Dank je wel, Mrssterretje, Wilde net meer gedichten van jou lezen,maar ik kom niet op je profiel pagina,denk een storing. |
| reactie 7
|
|
|
ep888 Berichten: 3 |
echt super gedicht |
| reactie 8
|
|
|
Dank je wel, ep888 |