1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Geen reactie van de redactie

1
datum 15-05-12 00:41
startpost
Verwijderde gebruiker
Beste redactie,

Kort geleden heb ik naar eer en geweten een dilemma voorgelegd. Reactie uwerzijds bleef uit. Naar mijn idee is deze site voor veel mensen heel belangrijk. Echter, in mijn optiek is een aantal dingen voor verbetering vatbaar. Die zou ik graag aan u willen voorleggen. In uw wijsheid heeft u besloten in het geheel niet te reageren. Dat laatste stoort mij en zoals eerder vermeld, ga ik niet over uw site. Het voelt wel wrang om genegeerd te worden door u, wannneer ik u met serieuze intenties benader, al slaap ik er niet minder door

Wellicht kunt u dit alsnog overwegen.

Gr

Henk Benard
datum 15-05-12 08:05
reactie 1
Mrssterretje
Hmm ik zit niet in de redactie en heb er ook totaal geen verstand van, maar ik denk niet dat de redactie alles op dit forum leest, misschien hebben ze het gewoon niet gelezen ? Groetjes Noes
datum 15-05-12 12:19
reactie 2
DJolien
Waarschijnlijk hebben ze het druk. Want net als het soms dagen duurt voor een gedicht gekeurd word. Kan dit ook dagen duren. Hoelang heb je hier al ''last'' van?

Groeten Jolien =DJolien=
datum 15-05-12 18:58
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Sorry, ik was een beetje pissig. Als ik iets plaats, wordt het gedicht meteen afgewaardeerd. Tja als het slecht is, logisch. Ik weet dat het om iemand gaat die dat om persoonlijke redenen doet Ik moet me niet laten verleiden om hierop te reageren. Kinderachtig eigenlijk van me. V.w.b de redactie, Als ik ze serieus om een reactie vraag, zou ik graag respons krijgen. Dat gebeurt dus niet. Okay, laat maar dan. Valt me tegen van ze, zeker gezien het onderwerp. maar voor mij is het afgedaan.

Gr

Henk
datum 15-05-12 20:14
reactie 4
DJolien
Aan deze reactie kan ik zien dat u ouder bent. Een volwassene genoemt.
Tja, iedereen mag wel eens boos of chagarijnig zijn.
Maar het heeft over het algemeen niet zoveel nut...

Niet dat ik afschrik van chagrijnige mensen

Gr Jolien
datum 16-05-12 01:58
reactie 5
Hopeless1
ja heeft idd niet veel nut. Je schiet er toch niks mee op.
ja,haha chaggie volwassen mensen zijn leuk,komt het kind dat ze van binnen nog altijd zijn,er toch weer ff uit.

@ Henk snap alleen niet wat je bedoelt met afgewaardeerd,maar dat kan aan mij liggen.
datum 16-05-12 18:14
reactie 6
Verwijderde gebruiker
Tja, niet zo vaak, maar soms heb ik een pesthumeur. En dan reageer je je af op het eerste de beste wat je tegenkomt. Waarmee overigens niet gezegd is dat het ook allemaal onzin is wat je dan zegt/schrijft. De dag erna denk je: had ik niet moeten doen.

En dan rest niets anders dan een Mea Culpa. En v.w.b. dat afwaarderen, dat is een persoonlijk gebeuren. Ik heb besloten er niet meer op te letten. Daarmee geef ik die persoon een te prettig gevoel.

En euh, Jolien, wil je mij geen u meer noemen. Zo'n ouwe lul ben ik ook weer niet! Hoewel. als ik in de spiegel kijk....... Maar die ontwijk ik dan ook zoveel mogelijk.

Liefs

Henk (goed humeur!)
Naar boven

1

Reageren op: Geen reactie van de redactie

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.