Gedichten check: Wanhoop
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Graag zou ik willen weten hoe het is met de desbetreffende persoon. Ik ken haar niet en was in de veronderstelling dat ze heel erg jong was, zodat ik sprak over 'het meisje'. Later begreep ik dat ze 24 was (en hopelijk is!!). Nog steeds jong, maar geen meisje. Het is het snelst geschreven gedichtje dat ik ooit gemaakt heb, maar ik was van plan om het in te zenden als ze het zelf zou kunnen lezen. Of dat zo is, ik heb geen idee. Kan/wil iemand daar meer over zeggen? Gr Henk Wanhoop Zoveel leed geleden De afstand zo groot Zo ver naar beneden En dus wil ik dood Zo ver weggegleden Gezonken mijn boot Voor zwemmen geen reden En dus wil ik dood Mijn helse verleden Aan ieder ontbloot Mijn strijd is gestreden En dus wil ik dood Geen duizend gebeden Geen mooi avondrood Kan mij overreden... Toch wil ik niet dood Henk Benard |
| reactie 1
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Een prachtig gedicht!! maar helaas kan ik je niet aan informatie helpen.. |
| reactie 2
|
|
|
Inmiddels blijkt ze het overleefd te hebben, gelukkig. Dank voor je compliment v.w.b. het gedicht. Zoals gewoonlijk meteen maximaal afgewaardeerd, dat dan weer wel. Ach ja, tijd om afscheid te nemen van deze site. De irritaitie neemt de overhand. |
| reactie 3
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Daar kwam ik ook achter ja, gelukkig! Misschien ben ik dom, maar ik begrijp je niet helemaal? Maximaal afgewaardeerd? |
| reactie 4
|
|
|
zelfmoord Berichten: 12 |
gaat dit over mij ???? wel mooi gedicht ?? maar hoe heb je dat gehoord ?? |
| reactie 5
|
|
|
@zelfmoord. Of ik ben echt van het padje af, of het gaat om jou vwb zeg maar die poging. Ik begreep via deze site dat het erg serieus was. Ik ken je niet, maar het gaat inderdaad over jou. Liefs Henk Benard |
| reactie 6
|
|
|
ik lig nog in het ziekenhuis en eigenlijk heb ik er wel spijt van |
| reactie 7
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Skat, alles waar je spijt van hebt, kun je verbeteren. Start New life! <3 EN IK GELOOF IN JOUW dat je het kunt! x |
| reactie 8
|
|
|
ging jij niet leren !!!!!! leren of ik verbeter niks ! of begin ik met niets ! |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Wauw dit is zo mooi gemaakt met veel gevoel!! heel mooi...En zelfmoord ben blij dat het goed met je gaat ik wens je alle liefde en geluk toe....Liefs brigitte |
| Naar boven | |