Huiskamer: Rode jeukende vlek...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
[i] Heei, ik heb nu al zo'n klein maandje een jeukende rode plek op mijn schouder. Eerst zag ik alleen een plek en na een tijdje begon het vresselijk te jeuken. Ik keek en zag precies schifertjes maar dan op de rode plek. Het begon echt na twee weken vreselijk te jeuken vooral als ik er aan kom. En nu is het echt niet meer normaal soms voel ik het niet en soms is het echt verschrikkelijk pijnlijk. Ik was aan het ''googlen'' en ik dacht dat het eerst een tekenbeeld was. Maar dat kan niet want ik zie er geen teek in. Dan kwam ik op een dazenbeet (http://www.google.be/search?q=daasbeet&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=vLKqT_iBDcaG-wbE1YmeCg&biw=1024&bih=672&sei=vbKqT7rpO5G0-QaZko2dCg) Gewoon een foto van google hoor. Maar dat is het. Er staat dat je naar de dokter moet omdat er bacterieën kunnen inzitten. Ik wil eerst weten wat jullie ervan vinden? En? Liefs xx |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Het kan een dazen beet zijn, maar ook een uitslag of een alergiese reactie op iets.... Als ik jou was zou ik maar naar de dokter gaan. Ookal is het niks kan je wel iets ertegen krijgen. Want je weet dat het niet zomaar weg gaat. Het duurt nu namelijk al een maand. En overleg ook met je ouders, wat zij ervan vinden. Maar ik zou naar de dokter gaan om te kijken wat het is. 'k hoop dat je wat aan mijn atvies heb. (P.S Sorrt voor spellingsfouten!!! Voel me niet echt lekker dus ben niet zo scherp) Liefs Sheala |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, ik zou ook naar de dokter gaan, als ik jou was |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
Bedankt voor de snelle reactie, Ik ga volgens mij naar de dokter. Maar dat gaat maar binnen 2 weken zijn. Aangezien ik het nu heel druk heb en ik volgende week met vriendinnen naar de Ardennen gaat. Beterschap Sheala! En nog eens bedankt Liefs, Tot over 2 weken dan... xx |
| Naar boven | |