Huiskamer: waarom ?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
ashley Berichten: 326 |
weet iemand misschien waarom het zo lang duurt voordat mijn gedichten op de site staan ik ben nu al langer dan een jaar lid en mijn gedichten hebben nog nooit op de site gestaan ? |
| reactie 1
|
|
|
Olgatje Berichten: 7 |
Meen je dat? jaar is toch wel heel veel! Schrijf een brief ofzo? Dan zien ze dat je er ook bent! |
| reactie 2
|
|
|
ow bedankt voor je reactie ja dat is zeker lang |
| reactie 3
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Misschien bij forum bij de vragen over de site. Dan moet je bij de titel van de topic wel zetten dat 't voor de admin bedoelt is. Maar 't is wel raar, want mijn gedichten staan er, op 11 na waarvan er 3 zijn afgekeurd, allemaal op. |
| reactie 4
|
|
|
raar dat het dan bij mij zolang duurt bedankt voor je reactie |
| reactie 5
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hoy ashley staat contact-links-forum om een bericht te sturen druk je op contact krijg je een vragen lijst daar kan je melden wat je probleem is groetjes doomster |
| reactie 6
|
|
|
bedankt ! het heeft geholpen , er is er nu 1 afgekeurd en 1 goed nou ngo wachten op de rest xxx |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 7 |
Al de gedichten zijn nu al gekeurd. Nu duurt het maar enkele dagen voor je gedicht op de site staat ;-) |
| reactie 8
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hey allemaal als je gedichten goed gekeurd zijn komen ze gelijk of op de voorpagina bij nieuwste gedichten ,of als je ingelogt bent bij mijn gedichten,laatste nw gedicht staat bij je profiel aangegeven als nieuwste gedicht.groetjes doomster hey ashley snap iets niet je hebt toch al 32 gedichten geschreven of bedoel je dat je gedichten niet op voorpagina bij nieuwste gedichten hebben gestaan? als dat je vraag is weet ik ook niet.Merk wel bij beste gedichten naar het aantal bekeken geteld word als je een heel weekend voorop staat word je gedicht vaak paar honderd keer bekeken en soms als je daar niet op komt begin je op nul,dan is het moeilijk word je gedicht niet zo vaak gelezen omdat sommige categorieen erg veel pag. hebben gr doomster |
| Naar boven | |