Gedichten check: in de ogen van anderen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hopeless1 Berichten: 48 |
hoi hoi, 'k ben hopeless,en ben hier nog niet zo lang op deze site, 'k hoop dat jullie mijn gedichten mooi vinden, moet zeggen dat er hier hele goeie dichters op de site zijn, 'k hoop dat ik net zo goed als jullie word, mazzel, groeten in de ogen van anderen ben ik lief en oprecht kom ik alles na wat ik beloof of heb gezegd in de ogen van anderen ben ik vrolijk en altijd blij leef ik een fijn leven gelukkig en vrij in de ogen van anderen voor ik nooit een strijd maak ik me nergens druk om en is het een grote gezelligheid maar in de ogen van anderen daar kun je niet in zien dat ik helemaal niet zo gelukkig ben en ook mijn strijd heb bovendien want in mijn ogen daar kun je in lezen dat ik eigenlijk niet vrolijk ben maar vaak verdrietig doe wezen wat wel klopt in de ogen van anderen dat ik alles nakom wat ik beloof en zeg maar geloof me aub mijn leven zit ook vol verdriet en pech |
| reactie 1
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
pakkend goed begin |
| reactie 2
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Mooi en zeker herkenbaar! Liefss |
| reactie 3
|
|
|
dank jullie wel, voor jullie reactie. |
| reactie 4
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
mooi hoor! <3 en je word na mate echt wel beter hoor! xx |
| reactie 5
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Woow ik ben het echt niet eens met mn voorgangers.. ik vind het niet mooi.. als je net begonnen bent met dichten is dit echt geniaal ! Meer dan mooi / goed . Erg goed onderwerp en mooi geschreven ! Hoe meer je dicht hoe beter je word.. najah.. dit is zeker een top begin !! Ben onder de indruk |
| reactie 6
|
|
|
Dank je wel Djolien. Heel erg bedankt Mrssterretje,weet niet wat ik daar op moet zeggen,heel erg bedankt. |
| Naar boven | |