Stel je voor: Nieuw hier? Toch een beetje?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
Koekoek, Ik ben nieuw hier op deze site! Nu denk je en ja Yaren? Yaren is mijn lievelings nichmtje allhoewel er veel leeftijdsverschil is nouja mijn liefste nicht van die ouderdom. Het gaat niet zo goed met Yaren want ze is reeds weer opgenomen in het ziekenhuis. Maar daarvoor ben ik hier! Yaren had me gevraagd of ik haar account wou hebben! En ja, hier ben ik dan! Ik ben suzanne en ik heb gehoord dat er hier ook al ergens een suzanne op de site zit. Dus me thuis voelen, zal ik hier wel! Nou ik ben 11 jaar en schrijf al HEEL lang gedichten. Er staat een heeel spannend jaar voor de deur voor mij... Ik doe dit jaar me lentefeest ga naar het hoger enz... Nouja, ik hoop dat jullie me een beetje warderen en ik ga affentoe ook Yaren aan het woord laten want ze mist jullie wel... Nouja, Liefs,, Suzanne onder vrienden Suuzietje |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom Suzanne |
| reactie 2
|
|
|
Marinda Berichten: 26 |
Welkom! |
| reactie 3
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
HARTELIJK WELKOM! Voel je je al een beetje thuis hier? Als je vragen hebt moet je ze gewoon stellen, dan staan we altijd voor je klaar ps. Hoe gaat het nu met Yaren? |
| Naar boven | |