Gedichten check: TITEL GEZOCHT!!!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
beste mede-dichters. Ik heb een nieuw gedicht geschreven maar ik weet geen titel ervoor en ik weet niet of hij goed genoeg is. Zouden jullie in een reactie je mening en een idee voor de titel willen zetten? gr, Tim Ik kan nog steeds niet geloven dat wij samen zijn. Eindelijk ben ik verlost van jaren verdriet en pijn. Jij liet in één moment al mijn zorgen verdwijnen. Jij zorgde ervoor dat de zon voor mij ging schijnen. Ik had nooit durven dromen dat mij dat zou overkomen. Jij en ik spelen de hoofdrollen in de allermooiste dromen. Ik heb het al zo vaak gezegd, maar ik blijf het je zeggen. Wat jij voor mij betekent en met me doet valt niet uit te leggen. Ik kan je maar niet genoeg bedanken voor wat je me geeft. Sinds ik jou ken zijn het alleen nog maar mooie dagen die ik heb beleeft Je betekent echt alles voor mij, jij bent gewoon gemaakt voor mij. Dankzij jou is mijn leven niet alleen maar vloed, jij keerde het tij. Ik kan het maar niet geloven waar ik in terecht ben gekomen. Met jou aan mijn zij weet ik dat het altijd weer goed zal komen. Mijn liefde voor jou zal echt nooit, maar dan ook nooit weggaan. Zonder jou kan ik niet overleven, zonder jou kan ik niet bestaan. Ik kan het nog wel oneindig vaak zeggen hoeveel ik van je hou. En ik beloof je bij deze voor eeuwig en altijd, ik blijf je voor altijd trouw. |
| reactie 1
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Mooi gedicht, maar nu zocht je hulp voor een passende titel. Ik vond deze wel passen.. ''MIJN pijn door JOU verdreven''. Maar opzich is de titel niet eens zo belangrijk, het gaat meer om de inhoud wat er in het gedicht staat. Byex |
| reactie 2
|
|
|
annogeheim Berichten: 1 |
mooi gedicht , misschien: danzij jou? |
| reactie 3
|
|
|
wat vinden jullie van deze titel: "door jou" |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Misschien wel je eigen woorden. Past mooi bij de inhoud. De strekking is dat je onvoorstelbaar aangenaam verrast bent door degene waarover je schrijft en je er geen woorden voor hebt. Oftewel: 'TITEL GEZOCHT'. Gr Henk Benard |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Pak misschien de laatste zin van het gedicht : ik blijf je altijd trouw |
| reactie 6
|
|
|
ik heb het gedicht ingezonden met de titel: voor altijd samen |
| reactie 7
|
|
|
marijno Berichten: 2 |
Wel zo een gedicht kunnen verzinnen, maar geen titel? De ware? Wij samen? het ware geluk? Dat wat ik zocht, dat ben jij? De liefde in mijn leven Jij opent een deurtje in mij, ik kon er zelf niet bij. het is het deurtje van geluk en dat ben jij? Edit: srry, was te snel met reageren |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 71 |
1) 10 2) 7 3) 6 4) 10 totaal 8.25 |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
dit gedicht verdient gewoon een dikke tien +++++++++++++++ erg mooi!!!!!!! je moet het de titel geven die je hart je ingeeft..liefs brigitte |
| Naar boven | |