Gedichten check: mijn aller liefste
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Hallo mede-dichters, graag zou ik jullie mening willen weten over het volgende gedicht. Ook als je wat tips hebt wat misschien beter kan hier en daar hoor ik het graag Mijn aller liefste Lieve schat, Jij bent het waar mijn hart al 18 jaar naar zocht. Ik had mijn gouden hart ingeruild voor een hart van hout. Maar toen vond ik jou, en was het platina dat ik kocht. Ik had dit besluit genomen, omdat jij zo oneindig van me houd. Toen ik jouw warmte en liefde kreeg wist ik niet wat me overkwam. Jij maakt mij altijd weer gelukkiger, zelfs als ik denk dat het niet meer kan. Jij bent zo geweldig en super lief, jij maakt mijn leven compleet. Ook al ben ik soms in verdrietig, ik weet zeker dat ik dat nooit vergeet. Ik was vergeten hoe mooi het leven wel niet kan zijn door alle verdriet en pijn. Maar jij hebt mij er echt van overtuigd dat ik er ook mag zijn. Jij hebt mij geleerd wat echt genieten is, en daarvoor ben ik je voor eeuwig dankbaar. Daarom schrijf ik dit gedichtje, het is een klein maar fijn gebaar. Een gebaar om jou te laten weten dat ik je nooit zal verlaten. Ik ga nu stoppen met het gedicht, want ik kan hier nog jaren over praten. Ik hoop dat je hierdoor een beetje snapt wat ik voor je voel en bedoel. Want wat wij delen is een heel bijzonder en mooi gevoel. |
| reactie 1
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Omg schatjee dit blijft echt een super gedicht!<3 En deze reactie typ ik nu met m'n nieuwe toetsenbord |
| reactie 2
|
|
|
wow... en dan zeg jij dat IK lief ben? NIEMAND, MAAR DAN OOK ECHT NIEMAND HEEFT OOIT ZOIETS LIEFS GEZEGD EN GEDAAN VOOR MIJ<3 |
| reactie 3
|
|
|
En nu zit k op pc van Leander Aaahw<3 Schatje, je weet niet half hoe lief jij bent! En dat is de reden dat ik je ECHT nooit verlaat! Echt niet..Ik moet er niet aan denken, alleen al bij het idee krijg ik tranen in m'n ogen..Schatje, de 29e zal ik je verwennen tot het uiterste! En dan echt nog meer dan de vorige keer! Ik zal je nog meer laten genieten en nog gelukkiger maken! Want jij bent de enige aan wie ik al mijn liefde wil en zal geven!<3 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX |
| reactie 4
|
|
|
bedankt sgat voor je lieve woorden, je weet me altijd weer te raken met je mooie en lieve zinnen en woorden<3 |
| reactie 5
|
|
|
En jij mij<3 en dat is een van de redenen dat ik zo veel van je hou<3 Jij bent echt de ware voor mij en dat pakt niets of niemand me ooit af<3 nog maar 3 daagjes wachten, en dan zal ik je geven wat je verdient<3 You're the only one for me, 4 ever!<3 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 71 |
1) 10 2) 7 3) 5 4) 10 Totaal 8 |
| Naar boven | |