Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 646
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
My rose, so small, And so beautiful.. |
| reactie 647
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
My small little rose, So beautiful and cute. So magnefic and collorful, Please stay with us, we love you. |
| reactie 648
|
|
|
I love my little rose, He is so special, He's my guide into the world, He's name is ...... I love you, Not like a friend, But more than that.. |
| reactie 649
|
|
|
A rose on your chest, A thousends tears, On the floor. A day of mourning, Because you are, Not here anymore. |
| reactie 650
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Roses are red, Like the sun, kissing the sky, Can you mis that? So yes .. Why ? |
| reactie 651
|
|
|
Roses are red, Violets are blue. I can't miss my sun, I can't miss you. |
| reactie 652
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Are roses red? Are violets blue? You're all I can see now This love must be true |
| reactie 653
|
|
|
The roses in my garden are black, Spotted with red, Wet from tears, Crying when you are dead .. (Vaag) |
| reactie 654
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
kleuren vervagen door de tranen zoek ik banen vol wegen door de stromende regen zal ik jouw rozen dragen |
| reactie 655
|
|
|
Roses are red, Voilets are blue, I'm so tired from posting on Facebook, Specialy for you .. (posten is zwáár) |
| reactie 656
|
|
|
Rood is de roos, Nat is mijn traan. Leven verwoest, Zal ik dan maar gaan? Ik wil het wel, Maar kan het gewoon niet, Ik kan jullie niet achterlaten. |
| reactie 657
|
|
|
Rode roos, Zo mooi en bloeiend, Maar hij verwelkt 14 februari, Op Valentijn.. |
| reactie 658
|
|
|
Roses are red, Violets are blue, Don't go, We all love you |
| reactie 659
|
|
|
Een roos is boos, Geen valentijn die dag. Een violet heeft pret, Valentijn is er nie. Vergeet-me-niet zit vol verdriet, Heeft geen naaste familie. Het boeit niet of je iemand hebt of niet, Dat jouw crush je niet zo aanschouwt. Sommigen hebben geen vader op vaderdag, Geen moeder op moederdag. Hou van je familie, Dan houden zij van jou. |
| reactie 660
|
|
|
Rozen zijn rood, Maar niet voor mij, Ik haat Valentijn, Emma, jij weet, Enkel chocolade maakt me dan blij ;D |
| Naar boven | |