Stel je voor: Ik
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Siata-chan Berichten: 21 |
Hello iedereen Ik wou me even voorstellen Ik ben Sanne uit België!!!! Ben 16 jaar en door mijn beste vriendin ben ik op deze site beland Ik schrijf niet veel gedichten en meestal niet in rijm vorm Dat kan ik niet zo goed wat ik best jammer vind Ik schrijf graag gedichten in het engels omdat dat mooi klink (dat vind ik toch Ik heb eigenlijk wel veel hobby's zoals: volleybal, muziek (spelen en luisteren), beetje schrijven, tekenen, manga's lezen ,... Als je meer over mij wilt weten vraag je het maar En hopelijk lezen jullie mijn gedichten ook <3 x |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hey welkom Ik zal je gedichten eens gaan lezen, al kan ik geen Engels |
| reactie 2
|
|
|
Dankje Jammer dat je geen engels kan |
| reactie 3
|
|
|
jammer he Ik heb jouw Nederlandse tekstjes bekeken en die zijn erg leuk |
| reactie 4
|
|
|
hihi merci ik heb ook een paar van jouw gelezen heel mooi vooral elfenfluit vind ik prachtig |
| reactie 5
|
|
|
Dank je |
| reactie 6
|
|
|
bu kweet ng nie heb er nog wel een paar thuis liggen |
| reactie 7
|
|
|
Welke instrukment(en) bespeel jij? Muziek maken is zelf ook mijn hobby |
| reactie 8
|
|
|
wow speciaal ik speel mandoline en sinds dit jaar ook elektrische gitaar |
| reactie 9
|
|
|
Aha leuk |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
jeej nog een belg er bij :p welkom in ons midden kus, Elke |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
Heujj, Woeps! Leuk dat we weer een nieuwe dichter hebben! Ontzettend welkom! Ik ben Yaren en ben 15 jaar! Ik hoop dat je je rap thuis voelt! Ik ga een paar gedichten vannje lezen Liefs ;x xx Yaren |
| reactie 12
|
|
|
hihi merci Yaren k ga er ook een paar van jou lezen |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 7 |
welkom |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Jij schrijft: Ik schrijf niet veel gedichten en meestal niet in rijm vorm Dat kan ik niet zo goed wat ik best jammer vind Sanne: Het rijmen stamt nog van vroeger. Op straat werden gedichten voorgedragen of er werd iets omgeroepen. In rijmvorm bleef een boodschap beter hangen bij de toehoorders. Dat is ook bij het geschreven woord zo. Denk aan bv sinterklaasliedjes/gedichten. Het op rijm zien te krijgen van een gedicht is leuk maar neent ook spontaniteit weg. Gedichten als vrije indeling, dus die niet rijmen, kunnen net zo "mooi" overkomen! Lees je gedichten langzaam over en luister of de indeling begrijpend overkomt Heb het er eens over met de leraar(es) taal Sanne Sukses! Henk |
| reactie 15
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Hee, Leuk dat er weer een nieuwe gezellige dichteres bij is Ik denk en hoop dat je je snel thuis voelt hier, je hoeft niet te rijmen je moet gewoon schrijven wat je denkt & wat in je opkomt .. Het komt vast wel goed Hoop dat je je beetje vermaakt op deze site Liefs xx |
| Naar boven | |