Stel je voor: Fiennie
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Fiennie Berichten: 11 |
heey, ik ben Fien. ik schrijf vaak gedichten en verhalen. nu ben ik druk bezig met een gedichtenbundel. ik hoop heel erg dat hij goed verkoopt. ik wil graag laten zien aan mensen hoe ik naar de wereld kijk, en dat doe ik in gedichten. owja, ik ben 11 jaar oud. geen intresse meer, omdat kinderen van 11 toch nog maar onervaren zijn??? dat vind ik nou echt stom. in dichten moet je geen onderscheid maken in leeftijd, ik ben wie ik ben. en trouwens, niemand heeft ooit de keus gehad ieder jaar iets ouder te worden, dus niemand kan er ook maar iets aan doen! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Welkom!! leefdtijd maakt indd niets uit! zelf ben ik 13 maar ik gedraag me en voel me volwassener.... en iedereen kan dichten, als het maar ergens over gaat toch! maar alvast veel plezier hier op 1001! Liefs Sheala |
| reactie 3
|
|
|
IwillSurvive Berichten: 36 |
Net een groot deel van je gedichten bekeken. Echt super knap zeg!! Heel mooi! Mag je zeker trots op zijn en wij op 1001 zijn ook heel blij dat je bent gekomen. Dus van harte welkom en hopelijk schrijf je nog meer gedichten bij =) |
| reactie 4
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
welkom, ik ben net twaalf geworden, en het maakt niet uit wat je leeftijd is, ik heb genoeg vrienden gevonden op 1001, geweldige site. ik ga nu je gedichten bekijken, ik geef ze vast ***** sterren! -xoxo- |
| reactie 5
|
|
|
Fiennie Berichten: 11 |
thnx iedereen!!! |
| reactie 6
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
hai haii Fien, Nee leeftijd geeft niets. Stiekem vind ik die zin ''oja ik ben 11 jaar oud, geen intresse meer, omdat kinderen van 11 toch nog maar onervaren zijn'' wel mooi gezegt. Want sommige mensen denken inderdaad zo.. Maar ik vind, iedereen heeft een talent, de een vind het sneller, als een ander. Ik hoop ook dat jou gedichtenbundel goed word verdient! Zou erg leuk zijn. Met een hobby, geld verdienen! Liefs Liefs Liefs. EN INDERDAAD WELKOM xx Jolien |
| Naar boven | |